Gå til innhold

Når livet blir vanskelig..

Anbefalte innlegg

Gjest dukkelise

...og man føler alt går til helvete,da er det lett å fyke til gammelt mønster..

Har følt over en tid nå att ting har vært så og si umulige komme forbi,og nå ble det da å fyke på gammelt mønster for å klare dagen som ble en løsning...en løsning som gjør det bare værre å være meg i flere dager..Mat...

Det var som å få tatt sin første rus etter lange tider uten noe...herlig godt,men samtidig så deprimerende pga du vet du må starte på nytt..

Føler jeg har lyst gi opp kampen mot maten nå...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119974-n%C3%A5r-livet-blir-vanskelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære dukkelise..

Jeg vet jo så godt hva det dreier seg om. Men allikevel er det så vanskelig å finne det riktige å si, -det finnes liksom ingenting 'riktig' å si...

Man er så totalt alene om kampen.

Men du skal vite at jeg tenker masse på deg.

Ta en 'pause' fra kampen en stund?

Når man sloss som vi gjør, så er det så 'fokusert' at vi trenger en pause innimellom. Ellers knekker vi, som du gjør nå.

Ikke tenk på denne 'fienden' på en stund, som du hater så intenst.

La knekken komme, men ikke fokuser så veldig på den heller...

La ting være som det er littegrann, og slapp av og hvil deg nå, dukkelise.

Du har jo vært så tøff og flink så lenge, at du kan ta en pust i bakken nå.

Så finner du kanskje tilbake til 'gutsen' når du har fått kommet litt til deg selv.

Husk at du har meg, om du trenger meg. Glad i deg.

*go'klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...