Gjest Barbie Skrevet 6. juli 2000 Skrevet 6. juli 2000 Jeg er sliten. Trøtt av å verke hele tiden, trøtt av å våkne opp midt på natten og nesten gråte av smerter. Trøtt av å ikke kunne klare å finne en avslappende stilling. Men likevel er jeg på en måte våken. Jeg går på halv tolv, men har sommerfugler i magen, og føler meg død....... Men neida, jeg skal ikke gi opp. Nå skal jeg få sjekket hva som er galt, og forhåpentligvis vil ting gå bedre etterhvert. Til alle dere som sliter, la oss slite sammen. La oss føle at vi ikke er alene. Takk for at du leste dette. 0 Siter
DIXI Skrevet 6. juli 2000 Skrevet 6. juli 2000 Kjære Barbien vår! Dette hørtes ikke bra ut, hva er det nå som skjer?? Kanskje det er kroppen som sier at nok er nok?? Får du hvilt deg og spist skikkelig? Regner med at du har vært eller skal til lege og sjekke dette. God bedring Barbie! Tenker på deg :-) Stor varm klem kommer til deg fra Grete :-) 0 Siter
ScarTissue Skrevet 6. juli 2000 Skrevet 6. juli 2000 Kjærekjære Barbie! Vil bare gi deg en god klem, og fortelle deg at du betyr mye for meg! Tenker på deg! *klemmer Barbien leenge* 0 Siter
ScarTissue Skrevet 6. juli 2000 Skrevet 6. juli 2000 Kjærekjære Barbie! Vil bare gi deg en god klem, og fortelle deg at du betyr mye for meg! Tenker på deg! *klemmer Barbien leenge* 0 Siter
Gjest Ritva, Dixi Oslo Skrevet 7. juli 2000 Skrevet 7. juli 2000 Se å få sjekket deg opp Barbie-mammse'n! -Også drar du på ferie! Husk å stopp på Tusenfryd da så ses vi der:) *Sommerklem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.