Gå til innhold

Gode sport-sitater


nolte

Anbefalte innlegg

* Det var en kjempenorsk sjanse!(Terje Dalby)

* Og her kommer LITT av en idrettsutøver... (Terje Dalby

kommenterer paralympics under Lillehammer OL)

* Norge har en tendens til å slippe inn mål når motstanderen har ballen. (Arne Scheie. )

* Det må da være en fordel for Brann at ikke Rosenborg scorer på alle sjansene sine? (Arne Scheie under cupfinalen 1995. )

* Der kommer Uschi Disl. Hun har vært grensevakt, så hun er vant til å skyte på flyktninger. (Jon Herwig Carlsen. )

* Nå er det faen meg tolv negere på banen (Rolf Hovden)

* Han står som kuken! (Rolf Hovden under frittstående i turn VM )

* Pølseboden er åpen. (Rolf Hovden da 14 år gamle Unni Holmen tok spagaten under turn-VM.)

* Det ser ut til at vi har mistet forbindelsen med London. (Programlederen en gang Rolf Hovden virkelig var drita under sending.)

* Og nå til andre episode av fotballkampen! (En av

dagsrevy-damene på NRK.)

* Doktoren tok røntgenbilde av hodet mitt, og fant ingen ting.

(Dizzy Dean (Baseballspiller) forklarer hvordan han har det etter at han ble truffet i hodet av en ball i World Series 1934. )

* Æ smakte et godt øl i England. Æ tror det het "pint". (Frank Strandli da han kom hjem fra Leeds. )

* Kain vi ikke slutte av træninga no? Æ har vært hær sia klokka

tolv. (Mini begynner å bli sliten under trening. )

Hoild kjæften på dæ, Mini. Æ har vært hær sia 1960! (Nils Arne

Eggen har liten sympati.)

* Det kom en svarting på slutten. (Vebjørn Rodal, etter å ha

blitt forbiløpt på oppløpssiden under EM)

* Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta. Dommeren er en kvinne som for anledningen har satt opp håret i hestehale: "Puh, så varmt det er..(pause)....nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha!

Han der Rolf Hovden høres litt tvilsom ut..? Hvem er han for en?

Rolf Hovden var sportskommentator i NRK en gang på 70-tallet.

Han var såkalt lovende, men litt for glad i flaska. Han døde for noen år siden, og drakk seg vel egentlig i hjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolf Hovden var sportskommentator i NRK en gang på 70-tallet.

Han var såkalt lovende, men litt for glad i flaska. Han døde for noen år siden, og drakk seg vel egentlig i hjel.

Det var da Pål Clasen som sto for det berømte pølsebodsitatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daredevil

Rolf Hovden var sportskommentator i NRK en gang på 70-tallet.

Han var såkalt lovende, men litt for glad i flaska. Han døde for noen år siden, og drakk seg vel egentlig i hjel.

Så vet jeg det og!

Lærer noe nytt hver dag osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da Pål Clasen som sto for det berømte pølsebodsitatet.

Det tror jeg også. Hovden kan ikke ha vært kommentator da Unni Holmen var 14 år.

Forøvrig:

Da Pål Tyldum vant gull på 50 km i et eller annet OL, startet han som sistemann, med høyest startnr av alle. Da han kom inn mot en klar ledelse, gnålte Gunnar Grimstad eller hvem det nå var om at "...jeg TROR ikke noen av de som kommer bak Tyldum, kan true ham..."

Og tenk - det kunne de faktisk ikke, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok at disse sitatene stor sett er sanne. Jeg husker en del av de.

Jeg kan IKKE huske den verste til Rolf Hovden, men jeg hadde nok ikke TV den første tiden han var i NRK. I sportssendinger viser de av og til gamle opptak der han er kommentator. Jeg mener han var der da Brå brakk staven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at disse sitatene stor sett er sanne. Jeg husker en del av de.

Jeg kan IKKE huske den verste til Rolf Hovden, men jeg hadde nok ikke TV den første tiden han var i NRK. I sportssendinger viser de av og til gamle opptak der han er kommentator. Jeg mener han var der da Brå brakk staven.

Pål Clasens berømte:

Der går Unni Holmen ut i spagaten på bommen så hele pølsebua åpner seg. Den som hadde vært bom nå dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...