Gå til innhold

Oppvaskkost


Gjest Raffine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest rutleguri

Jeg gjorde det i går (vasker en del gryter og sånt for hånd). Da var det vel omrent 17 år siden sist :)

I alle fall et par måneder. Når kosten begynner å ligne samtidskunst, er det på tide å investere i en ny en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, flere måneder imellom ihvertfall, men et tips:

Vask den i oppvaskmaskinen med jevne mellomrom! Da holder den seg mye finere og renere...

Heh.. Det skulle jeg gjerne gjort, om jeg bare hadde hatt oppvaskmaskin!! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, flere måneder imellom ihvertfall, men et tips:

Vask den i oppvaskmaskinen med jevne mellomrom! Da holder den seg mye finere og renere...

HALLOOOOO??!???

Spørsmålet var jo for dem som vasker opp for HÅND... ergo vil vel neppe disse menneskene ha noen oppvaskmaskin... ellers ville de vel neppe vasket for hånd...

Jeg bytter kost annenhver måned eller no. Når den er blitt passe stygg... Farge fra sauser ol kan blekes med litt klorin el...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest papirtiger

HALLOOOOO??!???

Spørsmålet var jo for dem som vasker opp for HÅND... ergo vil vel neppe disse menneskene ha noen oppvaskmaskin... ellers ville de vel neppe vasket for hånd...

Jeg bytter kost annenhver måned eller no. Når den er blitt passe stygg... Farge fra sauser ol kan blekes med litt klorin el...

Vi har oppvaskmaskin, men vi vasker gryter og slikt for hånd. Det tror jeg er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLOOOOO??!???

Spørsmålet var jo for dem som vasker opp for HÅND... ergo vil vel neppe disse menneskene ha noen oppvaskmaskin... ellers ville de vel neppe vasket for hånd...

Jeg bytter kost annenhver måned eller no. Når den er blitt passe stygg... Farge fra sauser ol kan blekes med litt klorin el...

Selv om man har oppvaskmaskin så må (bør) man jo vaske noen få ting for hånd likevel! Så mitt tips gjelder de som har oppvaskmaskin, for å være helt nøyaktig. De andre skal få slippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...