Gå til innhold

Tigertrollet


rufsetufsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Førstkommende fredag?! Ja? DA skal jeg nemlig ut en tur:)))

*smiler håpefullt*

Neste fredag (26.) kan jeg desverre ikke. Ligger nok flat ut på senga da tenker jeg..Og nei, snakker ikke om puling.

Så det er liv i deg, tufserufs?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstkommende fredag?! Ja? DA skal jeg nemlig ut en tur:)))

*smiler håpefullt*

Neste fredag (26.) kan jeg desverre ikke. Ligger nok flat ut på senga da tenker jeg..Og nei, snakker ikke om puling.

Så det er liv i deg, tufserufs?? :o)

har du virkelig satt av en hel dag til onani og selvforlystelse altså?

hirr hirr, godt du vet å innrette deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du virkelig satt av en hel dag til onani og selvforlystelse altså?

hirr hirr, godt du vet å innrette deg :-)

Det er ei lang treningsøkt for enkelte å nå frem til en vaginalorgasme kjære deg:-)

Siden stressfaktoren er fyfy, så må rikelig tid beregnes, samt ta et godt bad, sette merkelapper på gode noveller i siste årgang av Cupido slik at de kan blas kjapt frem og nyte et par glass rødvin.

Så sånn er det;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei lang treningsøkt for enkelte å nå frem til en vaginalorgasme kjære deg:-)

Siden stressfaktoren er fyfy, så må rikelig tid beregnes, samt ta et godt bad, sette merkelapper på gode noveller i siste årgang av Cupido slik at de kan blas kjapt frem og nyte et par glass rødvin.

Så sånn er det;-P

tja det blir vel ikke enklere med årene :-)

paradoksalt nok vil jeg kanskje si da man burde kjenne sin egen kropp bedre og bedre jo eldre en blir... på den annen side, det kommer nok til deg også, du har jo så vidt passert tyve :-))))

en fortsatt fabelaktig lørdagsnatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja det blir vel ikke enklere med årene :-)

paradoksalt nok vil jeg kanskje si da man burde kjenne sin egen kropp bedre og bedre jo eldre en blir... på den annen side, det kommer nok til deg også, du har jo så vidt passert tyve :-))))

en fortsatt fabelaktig lørdagsnatt...

*slengkyss*

(for det med alderen)

Sov godt. Poden skal vel på hockeykamp i mårra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*slengkyss*

(for det med alderen)

Sov godt. Poden skal vel på hockeykamp i mårra:-)

næææææh, har du tatt med deg laptopen i senga nå?!?

ah, hockeykamp:-) hadde det vært så vell, orker ikke reise til Plankebyen for å se kamp nå, tar det senere...

Når det er sagt, så blir det vel noen turer "hjem" i ukene som kommer, det ser jo riktig så lust ut for FFK om dagen :-))))

Ja du vet, alder er bare et tall, inni oss er vi bare 20:-) Dessuten vet jeg jo med sikkerhet at du er nærmere 20 enn 30:-)

en meget god natt til deg også, blir vel nattinitti på'n far snart også, skal bare ha poden til å sove skikkelig først...(kan ta tid,helvettes tenner og faenskap)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næææææh, har du tatt med deg laptopen i senga nå?!?

ah, hockeykamp:-) hadde det vært så vell, orker ikke reise til Plankebyen for å se kamp nå, tar det senere...

Når det er sagt, så blir det vel noen turer "hjem" i ukene som kommer, det ser jo riktig så lust ut for FFK om dagen :-))))

Ja du vet, alder er bare et tall, inni oss er vi bare 20:-) Dessuten vet jeg jo med sikkerhet at du er nærmere 20 enn 30:-)

en meget god natt til deg også, blir vel nattinitti på'n far snart også, skal bare ha poden til å sove skikkelig først...(kan ta tid,helvettes tenner og faenskap)...

Har bare stajonær pc, klysa. Er det rart jeg har problemer med å komme meg opp av senga med 20kg overvekt liksom?..*sS

Ah, så det er tanntid nå for småen..derfor du er oppe på denne ukristelige tid. Staaakar! (ikke deg, men småen altså:-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næææææh, har du tatt med deg laptopen i senga nå?!?

ah, hockeykamp:-) hadde det vært så vell, orker ikke reise til Plankebyen for å se kamp nå, tar det senere...

Når det er sagt, så blir det vel noen turer "hjem" i ukene som kommer, det ser jo riktig så lust ut for FFK om dagen :-))))

Ja du vet, alder er bare et tall, inni oss er vi bare 20:-) Dessuten vet jeg jo med sikkerhet at du er nærmere 20 enn 30:-)

en meget god natt til deg også, blir vel nattinitti på'n far snart også, skal bare ha poden til å sove skikkelig først...(kan ta tid,helvettes tenner og faenskap)...

á propos FFK forresten..

En kollega fra din fødeby er så elskverdig å oppdatere oss ikke-fotballfreaker i tide og utide med resultater og pauseresultater og det er ikke måte på...*sukk* Han måtte trues til å slå av tlf på flyet forrige helg da det var midt i en kamp visstnok.. Jeesus, dere sportsfreaker er spess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare stajonær pc, klysa. Er det rart jeg har problemer med å komme meg opp av senga med 20kg overvekt liksom?..*sS

Ah, så det er tanntid nå for småen..derfor du er oppe på denne ukristelige tid. Staaakar! (ikke deg, men småen altså:-P)

hmm, var visst ikke tanna alikevel tror jeg, masse luft i magen tror jeg... så jeg skiftet taktikk,nå skal luringen få slite seg ut... han driver og humper foten min nå:-)))

tenner ja, pokker ta, gutten har jo snart halve dusinet fullt... urk, og værre blir'e sier'em...

tror han begynner å bli litt trøtt nå, så snart kan gamlefar finne veien ned mellom laknene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstkommende fredag?! Ja? DA skal jeg nemlig ut en tur:)))

*smiler håpefullt*

Neste fredag (26.) kan jeg desverre ikke. Ligger nok flat ut på senga da tenker jeg..Og nei, snakker ikke om puling.

Så det er liv i deg, tufserufs?? :o)

Jeg mente fredag om to dager.

Synd du bare vil kose deg med dildoene den dagen... ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente fredag om to dager.

Synd du bare vil kose deg med dildoene den dagen... ;-P

Pssssh.. det er ikke det jeg skal da, snuppa:-P

Jeg ville mye heller ha gått ut på byen med deg, drukket G&T og flørtet med hannkjønn i passende alder..bare så det er sagt..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssssh.. det er ikke det jeg skal da, snuppa:-P

Jeg ville mye heller ha gått ut på byen med deg, drukket G&T og flørtet med hannkjønn i passende alder..bare så det er sagt..*s*

Det er godt å høre at du fremdeles verdsetter ekte vare. *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førstkommende fredag?! Ja? DA skal jeg nemlig ut en tur:)))

*smiler håpefullt*

Neste fredag (26.) kan jeg desverre ikke. Ligger nok flat ut på senga da tenker jeg..Og nei, snakker ikke om puling.

Så det er liv i deg, tufserufs?? :o)

Så at du ligger flat ut på senga, kunne også betydd at du puler?

Spennende sexliv? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at du ligger flat ut på senga, kunne også betydd at du puler?

Spennende sexliv? ;)

Det er desverre ikke puling på programmet nei:(

Passivt underlag ja..der har du meg. Behagelig, slipper å bli svett, samt at man klarer fint å fullføre handlelista mens man ligger der og stønner litt innimellom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre ikke puling på programmet nei:(

Passivt underlag ja..der har du meg. Behagelig, slipper å bli svett, samt at man klarer fint å fullføre handlelista mens man ligger der og stønner litt innimellom;)

Effektivt! To fluer i ett smekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...