Gå til innhold

i oppløsning


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Nå har jeg hatt angst i to uker og får ikke sove..har sluttet på medisin og vil begynne på ny, men legen ringer ikke på igjen....det eneste jeg er i stand til nå er å skrive her inne og vente på at han skal ringe..orker ikke ta bort i en bok. Skulle ha lest, men jeg har også problemer med gruppa på studiet. Vi skal være på samme gruppe hele året. Men de sier de ikke klarer å lese og nå ligger vi (dem) allerede langt etter.. De avbryter meg også ofte og jeg føler meg "dukket". Jeg kjenner straks forskjell når folk liker meg for den jeg er eller når folk "dukker" meg. Skal spør om å bytte gruppe. Bare fordi jeg er kreativ og liker å komme med ideer. Og fordi jeg tar stoffet lett og forstår det, noe de sier de ikke gjør. Men når jeg prøver å hjelpe dem, så ser de bare på meg uten å si noe..vet sannelig ingenting. Vi hadde en diskusjon i går og det førte til at jeg ble enda mer kvalm og shaky etterpå...så nå er det ikke bare hjemmesituasjonen men også på skolen..og da begynner jeg å lure på hva er det som er galt med meg? jeg føler at når jeg blir møtt med godhet/velvilje, så er jeg slik tilbake. Men når noen ikke møter meg på den måten, men er småfrekke innimellom, så får jeg vondt inne i meg. Hvorfor skjer det alltid meg? Hvorfor føler jeg familien er sånn, hvorfor møter jeg stadig folk som prøver å dukke meg? Er de misunnelige? (IKKE kom her med janteloven, bare, jeg er dyktig nok å utøve den på meg selv)

Vet jeg er intelligent og ok å se på, er det blitt mitt handicap? Eller er det fordi jeg er vant med å bli tildelt rollen som syndebukk (enten jeg er det eller ikke) hjemmefra og ubevisst tar på meg den rollen?

Er rimelig fortvilet nå. Bare legen ringer..forstår han ikke hvor viktig det er når jeg har ringt så mange ganger da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper legen ringte deg - hvis ikke synes jeg du skal bestille en time for å få snakket ordentlig med ham!

Det virker litt som om du fremdeles ser verden i litt "svart-hvitt" og at nyanser forsvinner. Det er sjelden at en går godt overens med alle i en slik gruppe - og kanskje har du vært ekstra uheldig med gruppen. Men utifra det du skriver, får jeg tanker om at du er overfølsom i forhold til evt. negativ feedback - og at du litt tenker at folk er enten for eller mot deg...

Tror det er viktig at du får snakket om hvordan du har det for tiden - og at du snarest får ordnet opp i dette med økonomi og bosted.

Ta vare på deg selv som best du kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Håper legen ringte deg - hvis ikke synes jeg du skal bestille en time for å få snakket ordentlig med ham!

Det virker litt som om du fremdeles ser verden i litt "svart-hvitt" og at nyanser forsvinner. Det er sjelden at en går godt overens med alle i en slik gruppe - og kanskje har du vært ekstra uheldig med gruppen. Men utifra det du skriver, får jeg tanker om at du er overfølsom i forhold til evt. negativ feedback - og at du litt tenker at folk er enten for eller mot deg...

Tror det er viktig at du får snakket om hvordan du har det for tiden - og at du snarest får ordnet opp i dette med økonomi og bosted.

Ta vare på deg selv som best du kan...

Ja, jeg har blitt syk igjen merker jeg, pga hjemmesituasjonen, pga at jeg sluttet med remeron, og kanskje litt pga samarbeidsproblemer i gruppa, som går veldig inn på meg. Legen ringte ikke! Tror jeg bare bestiller time hos han i morra, men spørs da bare NÅR jeg får den timen...kanskje jeg skal ringe å høre når han tar inn pasinter for akkutt hjelp, for det er der jeg er nå, dessverre. Hater det, men må ta litt sobril nå og da for tida. Jeg har blitt mer svart/hvitt igjen men er vel også uheldig med gruppa. Skal ta en prat med faglig ansvarlig i morra og høre hva hun råder meg til. Gruppa skal ha fremføring og da er det ikke festlig å få vite at de har forandret mine forslag til noen andre forslag. DA blir ikke det enganng "litt" mitt arbeide engang..Så i morra når vi skal presentere det, men jeg kommer sikkert bare til å stå der, for dette er ikke en del av mitt arbeid..vel vel..

Glad for at du svarte, frosken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...