Gå til innhold

NHD/Andre??Fluanxol hva er det?


firebird1365380441

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Om du/dere har lest innlegget mitt om "løslatelseskrisen" , så skrev jeg at jeg har begynt på Fluanxol( skrives det sånn?)

Jeg bare lurer på hva dette medikanmentet brukes mot, hva det virker på i hjernen og eventuelle alvorlige bivirkninger det kan ha.

Jeg bruker 1mg om kvelden (+ at jeg nå får 5 mg apodorm og 10 mg stilnoct for en kort periode for å sove på.).

I tillegg bruker jeg zoloft, 100 mg om morgenen og 50 mg på kvelden. Har veldig bra effekt av zoloften og kommer ikke til å slutte med den.

Håper på et svar og ønsker alle en god kveld.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

Ok - psykiatreren her sier at det også blir brukt mot uro hos BPF pasienter i små doser. Har ikke merket noen bivirkninger ennå, men har kun brukt den i 2 døgn.

Takk skal du ha uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...