Gå til innhold

Hvor er gleden?


Soria

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett leiligheten jeg har ventet så lenge på. Akkurat denne har jeg ventet på i et halvt år, med tilbakeslag som jeg har skrevet om her. Å flytte har jeg ønsket mye lenger. Nå er leiligheten min, men de må pusse opp litt først. To uker sa de at de ville bruke. Det var i går. Nå skulle jeg være glad, sant? Alle var så glade på mine vegne i går, og jeg kjente meg bare utslitt. Ingen glede. Jeg skal ha en ukes innleggelse nå for å hente meg inn litt. Kanskje kommer gleden etterpå. Og snart kan jeg gjennomføre planene om å benytte meg av de åpne mulighetene i en ny kommune. Kan jeg klare det? Tviler sterkt nå. Jeg er så heldig og akkurat nå evner jeg ikke å glede meg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følelser lever sitt eget liv - og kommer når de selv vil. Minner meg om alle de gangene jeg har vært oppe til eksamen og er helt "flat" i dagene etterpå tiltross for at jeg hadde gledet meg enormt til å bli ferdig på forhånd.

Synes det er hyggelig at du får ny leilighet. Mener å huske at du har skrevet om muligheter for å flytte i mange år nå :-)

Lykke til med innleggelsen - og evt. forsøk på å bevege på fossilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelser lever sitt eget liv - og kommer når de selv vil. Minner meg om alle de gangene jeg har vært oppe til eksamen og er helt "flat" i dagene etterpå tiltross for at jeg hadde gledet meg enormt til å bli ferdig på forhånd.

Synes det er hyggelig at du får ny leilighet. Mener å huske at du har skrevet om muligheter for å flytte i mange år nå :-)

Lykke til med innleggelsen - og evt. forsøk på å bevege på fossilen!

Ja, jeg har prøvd å flytte i flere år. Det er vel derfor jeg ikke er glad. Jeg er vel redd for at det skal renne ut i sanden igjen.

Takk for lykkeønskningen. Det er ikke mulig å bevege på fossilen så jeg har søkt skriftlig om å få begynne på ny gruppe og få nye kontakter for å få begynne på ny frisk. Jeg er ikke den jeg var tidligere, og har andre behov. Det ser ikke de gamle kontaktene, og spesielt ikke hun som nevnes her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...