Gå til innhold

I morra skal jeg


Gjest ikke undertegnet nå heller

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet nå heller

Bestille hastetime med legen

Ringe ligningskontoret

sjekke opp med lånekassa

og snakke med fagansvarlig på studiet. Det er mine mål for i morra. For de som skjønner ingenting av dere som leser dette, så har jeg forklart nærmere i innlegget "i oppløsning". Jeg skal pinadø stå på....hente krefter til det...

Sove godt i natt..

Håper jeg...

Natta dere, håper dere får en god natts søvn.

vennlighilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet nå heller..

Bra at du ikke graver deg ned, men tar tak i problemene og gjør noe aktivt for å løse opp i flokene! :)

Lykke til!

Har merket meg deg ;) Du er en av de som kommer med meget vettuge innspill her inne ;)

(skulle man tro det ble sagt av en med borderline - drittsekkdiagnosen?) hehe...

(ikke ment til DEG, men til div usaklige innlegg om BPF her inne)

Er utslitt, men disse tre tinga må jeg samle krefter til i morra..

Takk Soleil, for at du støtta meg og svarte. Håper du får en fin natt og drømmer søtt!!

Natta

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket meg deg ;) Du er en av de som kommer med meget vettuge innspill her inne ;)

(skulle man tro det ble sagt av en med borderline - drittsekkdiagnosen?) hehe...

(ikke ment til DEG, men til div usaklige innlegg om BPF her inne)

Er utslitt, men disse tre tinga må jeg samle krefter til i morra..

Takk Soleil, for at du støtta meg og svarte. Håper du får en fin natt og drømmer søtt!!

Natta

vennlig hilsen

Takk for det du! Sov godt du også..:)

Jeg kjenner bare en person i RL med borderline og hun er ingen drittsekk. Tvert i mot.

Ellers så syns jeg man skal fokusere på andre faktorer ved en person enn bare diagnosen.

Folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...