Gå til innhold

Menstruasjon og fullamming


Bare lurer litt på dette

Anbefalte innlegg

Bare lurer litt på dette

Har en sønn på 11 uker. Etter renselsesperioden på 6 uker fikk jeg faktisk mensen igjen etter bare en uke. Nå, én mnd senere, har jeg fått den igjen. Jeg har jo hørt at man ikke får mensen når man fullammer!!!

Er det noen andre som også har opplevd dette?

Har også merket at sønnen min "griner" på nesen når han spiser nå. Det virker som om han ikke liker smaken på melken. Er dette noe jeg innbiller meg, eller?

Takk for alt av svar jeg kan få om dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest duogduogdu

Tror ikke det er noen garanti for å ikke få mensen selv om man fullammer. Det er vel som det å tro at man ikke kan bli gravid når man ammer.Mange har gått på den blemma....

At barnet ditt griner på nesen, tror jeg ikke har så mye med at han ikke liker maten. Min sønn gjorde også det, og jeg tror at han synes det rant for treigt gjennom. Han var så glupsk og sulten at det gikk for seint i svingene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...