Gjest nommin Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har fått sånn 20-års kviser, dvs fet hud med enkelte røde tørre områder som det danner seg vonde kviser på, mange i samme området. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? Jeg har hørt at Yasmin p-piller hjelper mot kviser og uren hud. Hvilke p-piller hjelper best? Og legger man veldig på seg av de? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Diane eller Yasmin hjelper. Selv har jeg kun brukt Diane og la ikke på meg et gram. Mange sier at de går ned noen kilo av Yasmin fordi de virker vanndrivene, i motsetniong til Diane, som jeg tror er mer "kjent" for å samle opp væske i kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ødlagtpupp Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Yasmin er noe herk! Hadde ingen kviser når jeg brukten den, men de andre bivirkningene er verre. Før hadde jeg fine normale B-pupper, men etter noen måneder med Yasmin er ene puppen en stor C og den andre puppen en D. Angrer bittert på hele Yasmin greia. Vil ha normale pupper igjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nommin Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Diane eller Yasmin hjelper. Selv har jeg kun brukt Diane og la ikke på meg et gram. Mange sier at de går ned noen kilo av Yasmin fordi de virker vanndrivene, i motsetniong til Diane, som jeg tror er mer "kjent" for å samle opp væske i kroppen. Hæææ?? Fikk du deformerte pupper av Yasmine p-pillen?? Hjææælp!!! Tror du dette gjelder flertallet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hæææ?? Fikk du deformerte pupper av Yasmine p-pillen?? Hjææælp!!! Tror du dette gjelder flertallet? For det første har du svart under feil innlegg, og for det andre er selvsagt ikke en p-pille tillatt solgt i Norge hvis flertallet av de som bruker den får "deformerte pupper"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg bruker Yasmin. Ligger kanskje 1-2 kg over det jeg gjorde før, men det går bra. Puppene er helt normale. Alt annet også. Men har fremdeles kviser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hæææ?? Fikk du deformerte pupper av Yasmine p-pillen?? Hjææælp!!! Tror du dette gjelder flertallet? Jeg har aldri brukt Yasmin p-piller. Du har svart under feil innlegg som Gemini har påpekt. Har flere venninner som har brukt det, og de felste merket bare at puppene ble litt større. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Søstera mi fikk større pupper av de. Men hun fikk også mindre menssmerter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.