Gå til innhold

heli


khalana

Anbefalte innlegg

Heisan!

Ja da ligger vi ganske likt:)

Skal til ul den 9.10.Blir spennende å se hvor mange eggposer det blir denne gangen.Jeg pleier å ha ca 12 på hver side men det har ikke vært så mange igjen etter befruktningen.Så denne gangen håper jeg det blir litt færre men med bedre kvalitet:)

Jeg og min mann går også til akupunktør denne gangen og spiser masse vitaminer.Så jeg håper det skal gjøre susen:)

Vi bruker forøvrig icsi metoden da det er min mann som har dårlig sædkvalitet.

Ser frem til å høre fra deg..

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei khalana.

Koselig å høre fra deg. Alt vel her. Fint å følge noen som ligge i samme løype. Sprayingen går bra, ingen store bivirkninger foreløbig. Litt hodepine, men det må man jo regne med.

Jeg tok også akupunktur på siste forsøk. Vet ikke om det hjalp, men uansett fikk vi over dobbelt så mange egg med det. 6 første gangen og 16 egg sist. Desverre ble det bare 3 egg igjen til slutt. Det er bestemmt at neste gang skal alle behandles med icsi, fordi vi fikk ingen egg befruktet med ivf. Egget som ble lagt i frysen tålte ikke å tine så det ble desverre ingen innsetting.

Håper du/dere har det bra, og gleder meg til å følge deg i prosessen.

Ha en fin dag c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...