Gå til innhold

Tillajo hvordan gikk det...


Gjest x-woman :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk skal du ha ! :o)

Joda, jeg har tatt blodprøve i dag, men jeg får ikke svar før i morgen ettermiddag eller i verste fall på mandag. Men det er i grunnen ikke så farlig. Jeg kjenner veldig godt at dette er som det skal, og har masse symptomer.

Jeg bekymrer meg litt for å miste, selvsagt. Men nå er det bare 2 uker til UL, og når den er overstått blir jeg nok litt roligere. Men som sagt, foreløpig kjennes det veldig bra. :o)

Jeg lurte litt på hvor det ble av deg. Har du hatt ferie ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest x-woman :)

Tusen takk skal du ha ! :o)

Joda, jeg har tatt blodprøve i dag, men jeg får ikke svar før i morgen ettermiddag eller i verste fall på mandag. Men det er i grunnen ikke så farlig. Jeg kjenner veldig godt at dette er som det skal, og har masse symptomer.

Jeg bekymrer meg litt for å miste, selvsagt. Men nå er det bare 2 uker til UL, og når den er overstått blir jeg nok litt roligere. Men som sagt, foreløpig kjennes det veldig bra. :o)

Jeg lurte litt på hvor det ble av deg. Har du hatt ferie ?

Så flott da, da betyr ikke blodprøven så mye. Vet du hva det er så kjekt at det går bra for noen her, for det har vært så mye negativt i det siste. At du nå er gravid gir ihvertfall meg et håp. Må bare si gratulerer så mye og prøv å slapp av og ikke stress frem til UL. Jeg er veldig spent på dine vegne og skal krysse fingrene for deg.

Jeg har ikke hatt ferie på ordentlig, men jeg har tatt en liten ferie i hodet for å koble ut litt. Det har vært så intenst i det siste at jeg måtte bare la være å være på forumet vær dag. Jeg/ vi hadde/har store behov for å tenke på annet enn babyer for en liten stund. Nå skal vi bare kose oss med hverandre og ha sex for kosen sin del og ikke for noe annet.Tror at det er veldig sunt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...