Gå til innhold

Jeg elsker deg-setningen


Gjest amorinne

Anbefalte innlegg

Kvinner: hvor ofte sier partneren din det til deg, og hvor ofte sier du det til ham?

Menn: hvor ofte sier du det til partneren, og omvendt?

Jeg lurer litt på det her, om hvor mitt forhold ligger i forhold til andres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jøss, må forandre statistikken her litt jeg visst.

jeg er glad i deg sier vi kanskje et par ganger i uken? maks?

for kjæresten min er det å si "jeg elsker deg" det samme som å si til meg "vil du gifte deg med meg" omtrent. han har derfor aldri sagt det... etter tre år.

jeg er derfor litt forsiktig med å si det til ham, vil ikke det skal virke som press, en gang i måneden kanskje, annenhver? noe slikt?

er som folk sa til meg for noen måneder siden mer viktig hva man gjør enn hva man sier... han viser jo at han elsker meg...

og så sier han ofte at jeg er fantastisk, eller unik, og slikt... isteden. enda mer personlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Det sier vi ikke.. (ser at det var uvanlig. Jøss)

Vi nøyer oss med litt elskling og pus og sånn..

Men vi påpeker ofte at vi liker hverandre for det altså..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign her

Vi pleide å si det hver dag, både "jeg elsker deg" og "jeg er glad i det". Men så tok det slutt.

Hvorfor? Ble det rutine? Det er det jeg er redd for.. at han sier det av vane en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Ble det rutine? Det er det jeg er redd for.. at han sier det av vane en dag.

Det var ikke uten grunn at det ble slutt på at han sa det, følelsene tok slutt rett og slett. Det hadde ikke noe å gjøre med at vi sa det så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg den setningen, og kanskje i større grad "jeg er glad i deg" blir brukt så ofte av enkelte folk at det nesten blir misbruk av det.

Det kan uansett være vanskelig for mange å ytre de ordene, iom. at man lett føler at man blottlegger seg fullstendig når man gjør det.

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi sier det ikke så ofte. Jeg tror årsaken ligger hos meg. Jeg er bare ikke typen til å gå og lire av meg den frasen i tide og utide. Det gjør den så...forslitt, synes jeg.

Mannen min VET det jo fra før.

Det å få høre det i ett hakka kjør, gjør det jo bare til rutine. Da er det slett ikke noe stas eller SPESIELT når man først sier det! :-) Og det vil jeg at det skal være.

Sånn er jeg, og sånn har jeg alltid vært. Jeg liker ikke mas, mas, mas om dette og at folk hele tiden må ha gjentatt samme sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sier det ikke så ofte. Jeg tror årsaken ligger hos meg. Jeg er bare ikke typen til å gå og lire av meg den frasen i tide og utide. Det gjør den så...forslitt, synes jeg.

Mannen min VET det jo fra før.

Det å få høre det i ett hakka kjør, gjør det jo bare til rutine. Da er det slett ikke noe stas eller SPESIELT når man først sier det! :-) Og det vil jeg at det skal være.

Sånn er jeg, og sånn har jeg alltid vært. Jeg liker ikke mas, mas, mas om dette og at folk hele tiden må ha gjentatt samme sak.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå har jeg egentlig ikke holdt telling, men mellom 1 og 5 ganger for dagen hver skulle jeg tro. Og det er hip som hap hvem som sier det først.

*lykkelig*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sier det til hverandre hver dag vi da, gjerne flere ganger om dagen. For meg faller det naturlig å si det, i hvert fall etter at det har blitt sagt første gang. Derimot er jeg litt treg på å begynne å si det i et forhold. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...