Gå til innhold

Så var det regnestykket....


Gjest x-woman :)

Anbefalte innlegg

Gjest x-woman :)

Hei jeg sitter her og går over kvitteringene fra forsøket. Nå har jeg selfølgelig " mistet" endel kvitteringer og måtte hente ut en liste fra apoteket, så nå sitter jeg her og klør meg i hodet og lurer på om den kan stemme. Jeg kommer nemlig bare opp i den nette sum 11569kr - for medisinen.

Skal det ikke være minst 15000 kr i medisiner. Jeg har jo ikke godt på noen lave doser heller. Jeg har brukt synerela nesespray og puregon sprøyter, ovitrelle eggløsningssprøyte.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte ikke mer enn kr. 7.400,- i medisiner på dette forsøket, men jeg gikk ikke på så store doser da (veeldig billig - NOT). Så regnestykket ditt stemmer nok det!

Regnestykket jeg fikk fra Volvat var at første forsøk skulle komme til å ha medisinkostnader på kr. 12.000, andre forsøk 3.000,- og siste forsøk ble tilnærmet gratis - siden alt som overstiger 15.000 får man igjen av Trygdekontoret.

Men uansett så ble dette "billigere" enn jeg hadde trodd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beløpet høres riktig ut det. Du får refundert penger når det til sammen overstiger 15.000 kr., så etter neste runde kan du samle sammen alt du har og få tilbake penger.

Det hørtes lurt ut med en liten mental ferie fra forum. Håper du føler deg litt mer fit for fight, og snart er klar for ny runde. Denne gangen blir det mye bedre, og forhåpentligvis full klaff.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte ikke mer enn kr. 7.400,- i medisiner på dette forsøket, men jeg gikk ikke på så store doser da (veeldig billig - NOT). Så regnestykket ditt stemmer nok det!

Regnestykket jeg fikk fra Volvat var at første forsøk skulle komme til å ha medisinkostnader på kr. 12.000, andre forsøk 3.000,- og siste forsøk ble tilnærmet gratis - siden alt som overstiger 15.000 får man igjen av Trygdekontoret.

Men uansett så ble dette "billigere" enn jeg hadde trodd...

Hvordan går man frem for å få tilbake penger fra Trygdekontoret?

Sitter her med en bunke kvitteringer og vet ikke helt hvor jeg skal begynne....

Håper noen kan hjelpe.

:) Q-tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går man frem for å få tilbake penger fra Trygdekontoret?

Sitter her med en bunke kvitteringer og vet ikke helt hvor jeg skal begynne....

Håper noen kan hjelpe.

:) Q-tips

Ta kopi av kvitteringene så du har et sett selv. Så tar du med originalene til trygdekontoret, så ordner de resten.

Du kan selvsagt også sende et brev der du legger ved kvitteringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kopi av kvitteringene så du har et sett selv. Så tar du med originalene til trygdekontoret, så ordner de resten.

Du kan selvsagt også sende et brev der du legger ved kvitteringene.

Tenk så enkelt!

Takker og bukker for rask tilbakemelding.

:) Q-tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jente721365380494

Hei!

Nå holder jeg på med forsøk nr. 2. Etter 2 forsøk har jeg kvitteringer for 26 592kroner.

Har brukt nesespray synarela, gonal-f, cyclogest stikkpiller og ovitrelle (eggeløsningssprøyte).

I tillegg har jeg betalt 3000kr for behandlinga. Da skal jeg ha tilbakebet. 11592kroner. Sykt at man må legge ut så mye penger. Hvorfor ikke få frikort etter bet. 15000kr?! Ja ja sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...