Gå til innhold

Kikke på trettenåringer..?


Gjest fra sine

Anbefalte innlegg

Datteren min er en pen, slank trettenåring. Hun kler seg vel litt mer voksent enn mamma liker, men sånn er det jo.

Hun er veldig flink på skolen, følger regler og innetider og alt er greit.

Men, hun er meget godt utviklet, 167 høy. (har ikke fyllt 13 ennå) og jeg merker at menn ser på henne når vi er ute.

Man kan ikke unngå å se at hun er 13-14 år, men er det sånn at gutter/menn ser uansett?

Det er nesten komisk når vi går sammen alle tre, hun, jeg og faren hennes. Mannen min setter øya i alle menn, så da er det ingen som ser :o)

Men, seriøst, kikker dere på småttinger også, eller er det mest sånn: Se der var en som var fin, men for ung, gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pjoltergjest

Man har da faktisk evne til å se at en 13-årig jente vil komme til å bli en flott kvinne, og finner henne absolutt interessant nok å slenge et blikk på.

Men ikke vær redd, vi skal nok ikke røre henne......enda..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tutleguri

Jeg hadde nok langet ut med et beundrende blikk, jeg og, selv om jeg er hetero og kvinne.

Tipper dere er kry av å ha en sånn flott jente! (Det at hun er så grei og flink tatt med i betraktning, altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ser vi menn på kvinner også unge kvinner. Ser vi en så ung "kvinne" så er det fordi vi ser at dette kommer til å bli ett pent "støkke" etterhvert. Men noe mer utover det finnes det ikke av interesse for min del.

Orker ikke å tenke erotiske tanker om ei så ung jente uansett hvor pen og velformet hun er, men å se på henne kan jeg gjøre, fordi jeg ser at dette kan bli pent og flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Man har da faktisk evne til å se at en 13-årig jente vil komme til å bli en flott kvinne, og finner henne absolutt interessant nok å slenge et blikk på.

Men ikke vær redd, vi skal nok ikke røre henne......enda..;-)

Ta det helt med ro, jeg kommer ikke til å røre henne. Hu er i ungeste laget, ja. Men jeg hadde sikkert slengt et blikk eller to på henne, hadde jeg møtt a på gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Ta det helt med ro, jeg kommer ikke til å røre henne. Hu er i ungeste laget, ja. Men jeg hadde sikkert slengt et blikk eller to på henne, hadde jeg møtt a på gata.

"ungeste"...hva faen tenkte jeg på....*veldigflau*

yngste selvfølgelig.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pjoltergjest

Ta det helt med ro, jeg kommer ikke til å røre henne. Hu er i ungeste laget, ja. Men jeg hadde sikkert slengt et blikk eller to på henne, hadde jeg møtt a på gata.

Vær klar over at du postet den til meg, og ikke til "fra sine".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dere ikke kan unngå å se at hun kun er 13-14, men så lenge hun er høy og godt utviklet vil nok mange menn ta henne for eldre enn 13-14.

Og vi liker å se kvinner, også unge kvinner. Det er helt normalt. Det er verre når noen ser/stirrer på jenter som ikke er utviklet og ser veldig unge ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...