Gå til innhold

Jeg er så fortvilet...


Gjest Orker snart ikke mer

Anbefalte innlegg

Gjest Orker snart ikke mer

Etter mange år med spiseforstyrrelser har magen min tydligvis fått nok. Jeg er i dag helt frisk fra sp.forstyrrelsene, men det virker som om fordøyelsen min er ødelagt. For jeg har konstant vondt i magen og må ofte på do. Er det noen andre som har hatt lignende opplevelser, og fått hjelp mot dette? For dette er uutholdelig...

P.S: Innlegget er også postet på allmennmedisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du bør stikke innom helsekostbutikken og kjøpe noe der som regulerer magen?

En venninne av meg kunne ikke spise "tung" mat.. Ikke oksekjøtt, ikke gjærbakst osv. Hun spiste mye kylling, svin og salater.. HUn fant fort ut hva hun "tålte" og ikke tålte.

Mulig du bør legge om hele kostholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...