Gå til innhold

Ungkaren blir verre og verre


Gjest nikkita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ser du på det da?

Nettopp derfor, fordi det er dumt - og underholdende. Ser du aldri på slike programmer som i utgangspunktet er så dumme at du bare "må" se dem? :-)

Syns det er rasende festlig, jeg.

Men du var visst i det gretne hjørnet, tror jeg.

Cheer up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser du på det da?

Fordi det er så dumt at man bare mååå se på det - kanskje?

Dog holdt det med halvparten av den første episoden for min del....og det forstår jeg at jeg gjorde rett i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor, fordi det er dumt - og underholdende. Ser du aldri på slike programmer som i utgangspunktet er så dumme at du bare "må" se dem? :-)

Syns det er rasende festlig, jeg.

Men du var visst i det gretne hjørnet, tror jeg.

Cheer up.

Jeg syntes Ungkaren er artig jeg. Kun fordi det er enkel underholdning, og jeg er en enkel sjel, spes. e. kl.20.00 på kvelden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er så dumt at man bare mååå se på det - kanskje?

Dog holdt det med halvparten av den første episoden for min del....og det forstår jeg at jeg gjorde rett i:-)

Om folk syntes ting er SÅÅÅÅÅ dumt at de bare MÅÅÅÅÅ se på det, syntes jeg det er passe idiotisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor, fordi det er dumt - og underholdende. Ser du aldri på slike programmer som i utgangspunktet er så dumme at du bare "må" se dem? :-)

Syns det er rasende festlig, jeg.

Men du var visst i det gretne hjørnet, tror jeg.

Cheer up.

Neida, men jeg orker ikke alle disse "virkelighets"-seriene som står i kø. Nyhetene holder lenge for meg. De er jo fra virkeligheten de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk syntes ting er SÅÅÅÅÅ dumt at de bare MÅÅÅÅÅ se på det, syntes jeg det er passe idiotisk!!!

Jackass programmene var helt idiotiske programmer som jeg bare måtte se på.

Jeg er sikker på at det finnes "dumme" ting som også du har følt at du måtte se på - hvis du bare tenker deg godt nok om:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jackass programmene var helt idiotiske programmer som jeg bare måtte se på.

Jeg er sikker på at det finnes "dumme" ting som også du har følt at du måtte se på - hvis du bare tenker deg godt nok om:-)

Nope.... Men det er en viss mulighet for at jeg ikke har skjønt at de er dumme, Jeg er nemlig blond :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...