Gå til innhold

Sterilisering


suggession

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en mann på 37 år og har 4 barn. Jeg tenker på å bli sterilisert. Jeg lurer på hvordan det er å ha sex etter å ha blitt sterilisert. Har man noe ejakulasjon eller mister mann lyst på sex i det hele tatt. Jeg vil gjerne ha svar fra noen som har erfaring eller vet noe sikkert om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Nå er det ikke jeg som er sterilisert, men min mann, men jeg tror jeg kan svare deg allikevel.

Min mann var kjemperedd for at det skulle gå utover sexlivet når han gjorde det og grudde seg som mange andre menn over smertene. Ikke fikk han noen særlige smerter og sexlivet ble akkurat som før kort tid etter. Ingen forskjell. Nå er det 6 år siden han steriliserte seg og det er fortsatt ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke jeg som er sterilisert, men min mann, men jeg tror jeg kan svare deg allikevel.

Min mann var kjemperedd for at det skulle gå utover sexlivet når han gjorde det og grudde seg som mange andre menn over smertene. Ikke fikk han noen særlige smerter og sexlivet ble akkurat som før kort tid etter. Ingen forskjell. Nå er det 6 år siden han steriliserte seg og det er fortsatt ingen forskjell.

Hei,

Takk for svaret. Bare en ting, får man noe ejakulasjon eller føler man at mann ejakulerer men uten at det skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hei,

Takk for svaret. Bare en ting, får man noe ejakulasjon eller føler man at mann ejakulerer men uten at det skjer?

Ja da, det kommer det også. Like mye som før steriliseringen. Sædcellene er bare en liten del av selve ejakulasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, det kommer det også. Like mye som før steriliseringen. Sædcellene er bare en liten del av selve ejakulasjonen.

Tusen takk for deres tilbakemelding. Det var av veldig stor hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for deres tilbakemelding. Det var av veldig stor hjelp.

Sterelisering er ikke noe å grue seg for. Hele inngrepet er gjort på 10 minutter. Den eneste negative tingen med stereliseringen er at man blir øm i pungen noen uker. Etter den tid er alt som før. Så det kan anbefales, det er ikke noe å grue seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...