Gå til innhold

Pappvin


Gjest Daredevil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen uker, alt etter hvor kresen du er. Etter et par måneder kan du sende den til meg:-)

innbiller meg at etter en uke er den ikke god. ihvertfall føles det ikke sånn.lurer også på om alkoholen gradvis forsvinner etterhvert. det må vel være det kjipeste.

kjøper kun pappvin hvis jeg er sikker på det kommer mange folk som er tørste. eller på hyttetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daredevil

innbiller meg at etter en uke er den ikke god. ihvertfall føles det ikke sånn.lurer også på om alkoholen gradvis forsvinner etterhvert. det må vel være det kjipeste.

kjøper kun pappvin hvis jeg er sikker på det kommer mange folk som er tørste. eller på hyttetur.

Jeg våget meg til å smake på vinen, og den var ganske ok. Tror ikke alkolholen hadde gått sin vei heller, - kjente jeg ble varm i hodet etter første slurk :)

Den har stått et par måneder - håper ikke jeg blir sjuk. I så fall skal jeg sende halve til ildg og halve til deg.. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen uker går bra. Har aldri hørt at alkoholen forsvinner, den er jo lufttett, og dermed holder den seg mye lengre enn en åpnet flaske.

Vi har bestandig en pappvin stående på kjøkkenbenken, og den står som regel mellom to og fire uker. (som regel blir det 2-3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daredevil

Noen uker går bra. Har aldri hørt at alkoholen forsvinner, den er jo lufttett, og dermed holder den seg mye lengre enn en åpnet flaske.

Vi har bestandig en pappvin stående på kjøkkenbenken, og den står som regel mellom to og fire uker. (som regel blir det 2-3)

Nå var det mer snakk om 2, 3, 4 måneder...

Fant en artikkel på nettet, og de forskjellige produsentene/distributørene har forskjellige meninger. Noen mente åpnet pappvin (rød) holdt seg i, var det 4 eller 6 måneder. Andre mente et par uker.

Men jeg tror de mente den skulle oppbevares kaldt, så kunne man varme seg et glass i microen når lysten meldte seg.

Jaja, jeg lever nå enda, så vinen kan jo ikke ha vært fordervet i alle fall!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...