Gå til innhold

Tillajo!


pluto

Anbefalte innlegg

Fikk ikke med meg gladnyheten før i dag - måtte bare få gratulert dere så mye!!! Utrolig gøy at det klaffet denne gangen :o))

Vi fikk en jente på søndag - storkoser oss alle sammen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sniker meg inn her med en stor gratulasjon!!! Herlig å se "gamle" navn med slike gladnyheter! Ikke sikkert du husker meg, men jeg husker hvertfall deg!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg også . leste også gladnyheten litt sent og har gratulert i den gjeldende linken, men må bare gjøre det en gang til.HURRA!!!

Hei pluto - jeg husker deg - grattis så mye.

Hei lille My - hvordan står det til ?

Jeg skal igang med 3., søskenforsøk nå i november og håper det klaffer for oss da!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille tuppen!

Tusen takk skal du ha ! Og gratulerer med familieforøkelsen !!!! :o)))) Vi snakkes vel snart.

Stor klem

Gratulerer!

På denne tråden var det jammen mange gamle kjente navn.

Hilsen tf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R med den nye jenta! Så koselig! Tenk - nå er dere fire! Synes det er så gøy med alle "gamle travere" som etterhvert får både ett og to og tre barn. Det viser bare at det er håp for oss alle til å få de barna vi ønsker oss!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...