Gå til innhold

Hvor ble det av andor?


nolte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er synd. andor er savnet.

Egentlig er jeg litt bekymret for han også. Han er var jo nygift for en tid tilbake, og etter hva jeg forsto kunne det bli litt VEL mye duddelidei, selv for godeste andor. Håper ikke hun har tatt livet av han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, men sier det ikke ;)

Savner han her jeg også, men skjønner at det er andre ting som fenger mer.

Selv er jeg drittlei hele dol, er bare innom om glaner litt. Rart med det, må se om det er noen av gamledolerne her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er synd. andor er savnet.

Egentlig er jeg litt bekymret for han også. Han er var jo nygift for en tid tilbake, og etter hva jeg forsto kunne det bli litt VEL mye duddelidei, selv for godeste andor. Håper ikke hun har tatt livet av han ;)

En veldig aktiv doler for en god stund siden.Hun var veldig mye syk tror jeg,epilepsi osv.Er det noen som vet hvordan det går med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, men sier det ikke ;)

Savner han her jeg også, men skjønner at det er andre ting som fenger mer.

Selv er jeg drittlei hele dol, er bare innom om glaner litt. Rart med det, må se om det er noen av gamledolerne her :-)

Forsvinner en etter en synes jeg. Det er ganske guffent her for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at han kommer tilbake... så får det heller være med resten av suppegjøkene her inne.

Du selv, nolte, er heller ikke så verst.

I like måte, Altis...

...kom på en idè...kanskje det bør opprettes en "suppegjøk-tråd", der DOL'erne kan føre opp de som anses å oppfylle betegnelsen... Det verste er vel at du og jeg blir oppført aller først på den lista hvis vi tar initiativet til noe slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte, Altis...

...kom på en idè...kanskje det bør opprettes en "suppegjøk-tråd", der DOL'erne kan føre opp de som anses å oppfylle betegnelsen... Det verste er vel at du og jeg blir oppført aller først på den lista hvis vi tar initiativet til noe slik...

Ihvertfall du... jeg er jo høyt elsket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall du... jeg er jo høyt elsket :)

Hvis moren din er den eneste som har fortalt deg det, så ta det med en klype salt. Mødre har en merkelig evne til å få oss sønner til å tro at vi er høyt elsket.

Inntil vi møter en kald, kynisk og utseendefiksert verden. Det er en vond prosess.

*LER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis moren din er den eneste som har fortalt deg det, så ta det med en klype salt. Mødre har en merkelig evne til å få oss sønner til å tro at vi er høyt elsket.

Inntil vi møter en kald, kynisk og utseendefiksert verden. Det er en vond prosess.

*LER*

Hmm, når du sier det på den måten, så....

Ja, hun sender meg faktisk brød i posten også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, når du sier det på den måten, så....

Ja, hun sender meg faktisk brød i posten også

Selv den dag i dag, så bruker moren min å kontrollere om jeg er ren i ørene når vi møtes. Det kaller jeg ekte kjærlighet, på et nivå ingen annen kvinne har vist meg.

Denne kontrollen er kanskje noe pinlig når jeg tilfeldigvis møter henne når jeg er sammen med jobbkolleger eller ny kjæreste, men det må man leve med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv den dag i dag, så bruker moren min å kontrollere om jeg er ren i ørene når vi møtes. Det kaller jeg ekte kjærlighet, på et nivå ingen annen kvinne har vist meg.

Denne kontrollen er kanskje noe pinlig når jeg tilfeldigvis møter henne når jeg er sammen med jobbkolleger eller ny kjæreste, men det må man leve med...

Min mor sender meg sju middager en gang per uke, ferdig anrettet på tallerkener. Ved siden av ligger selvsagt bestikk, ett sett for hver dag, samt tannstikker. Skal jeg ha middagsgjester, gir jeg beskjed en uke i forveien, slik at hun får sendt noe ekstra mat.

Jeg setter umåtelig pris på dette, men det er klart, samboeren min begynner å bli litt småuggen for dette. Uten grunn mener nå jeg, for det betyr at hun kan tilbringe mindre tid på kjøkkenet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor sender meg sju middager en gang per uke, ferdig anrettet på tallerkener. Ved siden av ligger selvsagt bestikk, ett sett for hver dag, samt tannstikker. Skal jeg ha middagsgjester, gir jeg beskjed en uke i forveien, slik at hun får sendt noe ekstra mat.

Jeg setter umåtelig pris på dette, men det er klart, samboeren min begynner å bli litt småuggen for dette. Uten grunn mener nå jeg, for det betyr at hun kan tilbringe mindre tid på kjøkkenet

Ja, mødre har en tendens til å starte et ikke-kommersielt catering-firma når sønner flytter ut av redet, og blir samboere.

Oftest med en noe reservert begeistring hos sønnens samboer...

Men mødre tenker jo som så, "gutten må ha ordentlig mat"....en fin tanke, det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mødre har en tendens til å starte et ikke-kommersielt catering-firma når sønner flytter ut av redet, og blir samboere.

Oftest med en noe reservert begeistring hos sønnens samboer...

Men mødre tenker jo som så, "gutten må ha ordentlig mat"....en fin tanke, det...

Javisst er det en fin tanke, ikke minst fordi mødre KAN lage mat. Dette er jo noe som kommer tydelig til uttrykk hver gang hun er på besøk hos oss.... for da skal hun "lære opp" kjæresten min på kjøkkenet slik at jeg får den maten jeg er vant til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst er det en fin tanke, ikke minst fordi mødre KAN lage mat. Dette er jo noe som kommer tydelig til uttrykk hver gang hun er på besøk hos oss.... for da skal hun "lære opp" kjæresten min på kjøkkenet slik at jeg får den maten jeg er vant til

Ja, hvorfor må man flytte FRA noe, fordi andre behov tilsier at man flytter TIL noe...?

Det er for ille, hvis en stakkars mann må flytte fra god mat, for å tilbringe tid i et miljø med god og jevn tilgang på et kvinnelig kjønnsorgan.

Det er fullt mulig å få sine primærbehov dekket, med å kombinere de ulike egenskapene til disse to kvinnene i ens liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...