Gå til innhold

Reitegjerdet-saken


boffi

Anbefalte innlegg

Er det noen som har informasjon, evt vet hvor jeg kan få tak i informasjon, om Reitegjerdet-saken? (stikkord: psykiatrisk institusjon, 70-tallet, ulovlig medisinering, etc.)

I Ingvar Ambjørnsens bok, 23-salen, er det referert til denne saken i forordet. Jeg jobber med et særemne i norsk og det ville ha vært fint med litt bakgrunnsinformasjon.

Håper det er noen som kan hjelpe meg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner vel masse informasjon om dette ved å søke på nettet. Tror til og med journalen hans er lagt ut på nett.

Med vennlig hilsen

Ja, det skulle man jo tro..

Men hvorfor får jeg ingen traff da? ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner vel masse informasjon om dette ved å søke på nettet. Tror til og med journalen hans er lagt ut på nett.

Med vennlig hilsen

Du har vel en e for mye i Reitgjerdet?

218 treff på Reitgjerdet

24 treff på Reitgjerde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hjelpa.. Nå fikk jeg plutselig litt flere treff.. ;p *blond*

Anbefaler innleggelse! ;-)

(Så får du jo litt praktisk erfaring samtidig!)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
kristiansund1365380625

Du kan også søke på "Brøset" som er sykehusets navn nå.

St Olavs hospital, Regional sikkerhetsavdeling Brøset som nå befinner seg i lokalene til gamle Reitgjerdet er fortsatt en avdeling som har svært syke pasienter (derfor "sikkerhetsavdeling").Det kan godt være at de kan hjelpe deg med litteratur, hvis du ikke allerede er ferdig med oppgaven din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...