Gå til innhold

gammel til sinns


pills

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om jeg begraver meg i min egen elendighet. min eks-samboer tok livet av seg i vinter og jeg savner ham og angrer på at jeg gikk fra ham.

klarer ikke å bli ferdig med det. må ukentlig ha kvelder der jeg isolerer meg og bare griner.

er så møkk lei av å deppe. min bror tok livet av seg for ti år siden og jeg brukte hele ungdommen på å sørge.

syns tidvis jeg er veldig selvopptatt.

prøver å fokusere på livet, men klarer det ikke. er så trøtt og lei, føler meg veldig gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

jeg vet ikke hvor gammel du er jeg, men jeg er bare 22 og noen ganger føler jeg meg 10 år eldre. Det er nok fordi jeg har opplevd så utr. mye dritt. og da føler man seg eldre enn alle andre på samme alder. Jeg mistet moren min i vinter. det er jo ikke rart du sørger over eks-samboeren din når det er så kort stund siden. og i tillegg har du opplevd tap av noen nær deg før. Jeg tenker også på at jeg burde ha kommet videre nå, og ikke fortsatt sørge, men jeg gjør det fortsatt, og er også deprimert. selvom det går opp og ned. jeg kan bryte sammen i gråt for ting som minner om moren min. eller bare fordi livet er kaos nå, og jeg skjønner rett og slett ikke meningen. Jeg tror jeg er sliten av å sørge og være lei meg. de fleste venninnene mine har ikke opplevd lignende ting, og i forhold til de føler jeg at jeg sitter inne med opplevelser og erfaringer som gjør at jeg ikke lenger er på deres "nivå".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...