Gå til innhold

vil ikke bytte psykiater..


Gjest cerruti 1881

Anbefalte innlegg

Gjest cerruti 1881

Jeg er så trist. Etter 10mnd i terapi ved psykiatrisk poliklinikk, uten bedring, ymter behandleren min om langtidsbehandling i det private. Jeg er svært deprimert, og ser på dette som et skritt tilbake... Vet ikke om jeg orker å følge opp dette, når det blir aktuelt.

Forstår jo dette med ressurser, men jeg bruker så lang tid på å åpne meg... Derfor er det liksom helt håpløst å tenke på..

Tør ikke si dette til behandler.. Redd h*n skal "beholde" meg bare pga det. Dette gjør meg bare mer deprimert og usikker. Liker ikke "tidspress," men føler først nå at behandleren min når "inn"

Bare noen tanker i natten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

quietus_crusader

Hvis du er innenfor, ikke gi deg hvis du ikke har blitt bedre. Hvis du blir verre igjen er det enda vanskeligere å få psyk. Du vet bedre enn psyk. om du trenger mer hjelp, spes. hvis du ikke har tatt opp ting som plager deg mye.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...