Gå til innhold

Et lite spørsmål om "Ungkaren"


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var anorektiske Lene det....

"Anorktiske Lene, som kanskje sa det for å smiske"

Jeg klarer ikke la være å tolke det du skriver:

1) Du er kvinnfolk

2) Du er et misunnelig kvinnfolk

Lene er jo kjempesøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemina

"Anorktiske Lene, som kanskje sa det for å smiske"

Jeg klarer ikke la være å tolke det du skriver:

1) Du er kvinnfolk

2) Du er et misunnelig kvinnfolk

Lene er jo kjempesøt!

Jeg er kvinne og synes Lene har en litt ekkel måte å være på, hun skal liksom være så fryktelig feminin og skikkelig, hun vet jo ikke hvordan hun skal gå for å vrikke mest mulig på seg, ikke særlig naturlig heller. Hun kunne også gjerne kledd av seg klærne, da hun nesten er naken uansett. Liker ikke slike typer som tror det er noe mer enn andre. Men men, smak og behag.... Synes hun mørke han dro med til Paris var søt og naturlig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og synes Lene har en litt ekkel måte å være på, hun skal liksom være så fryktelig feminin og skikkelig, hun vet jo ikke hvordan hun skal gå for å vrikke mest mulig på seg, ikke særlig naturlig heller. Hun kunne også gjerne kledd av seg klærne, da hun nesten er naken uansett. Liker ikke slike typer som tror det er noe mer enn andre. Men men, smak og behag.... Synes hun mørke han dro med til Paris var søt og naturlig jeg.

hehe - tydelig misunnelig ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og synes Lene har en litt ekkel måte å være på, hun skal liksom være så fryktelig feminin og skikkelig, hun vet jo ikke hvordan hun skal gå for å vrikke mest mulig på seg, ikke særlig naturlig heller. Hun kunne også gjerne kledd av seg klærne, da hun nesten er naken uansett. Liker ikke slike typer som tror det er noe mer enn andre. Men men, smak og behag.... Synes hun mørke han dro med til Paris var søt og naturlig jeg.

Han velger helt sikkert hun mørke; Evian

tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne og synes Lene har en litt ekkel måte å være på, hun skal liksom være så fryktelig feminin og skikkelig, hun vet jo ikke hvordan hun skal gå for å vrikke mest mulig på seg, ikke særlig naturlig heller. Hun kunne også gjerne kledd av seg klærne, da hun nesten er naken uansett. Liker ikke slike typer som tror det er noe mer enn andre. Men men, smak og behag.... Synes hun mørke han dro med til Paris var søt og naturlig jeg.

Jeg liker så klart frøken Hagmann fra Moss :-) Voksen, god til å konversere, naturlig - og så lyser det av HANS øyne når hun er i nærheten. Det er da bare NATURLIG at man finner den ENE - om hun finnes der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også han velger Evian, hun og Kathrine Hagmann virker veldig OK:

Spørs når de får konkurranse fra de svenske. Men jeg tror han velger Evian, evt. Kathrine Hagman (og ingen av de virker til å være et dårlig valg), veldig søte jenter begge to. Og de virker jo også til å inneha litt i toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...