Gå til innhold

Jeg føler meg ensom sammen med han


Gjest kjeder meg til døden...

Anbefalte innlegg

Gjest kjeder meg til døden...

Hei

Har vært samboere i snart 7 år, stort sett bestandig har jeg kjedet meg og følt meg ensom sammen med han, men jeg har trodd det har vært på grunn av ufrivillig barnløshet at jeg har følt det slik. Nå har vi klart å få barn, og de er blitt 6 mnd gamle ( tvillinger), og jeg føler det fremdeles slik. Å kjede seg så mye som jeg gjør sammen med han er det samme som døden for meg, jeg gidder ikke å gå ut å spise med han for vi har liskom ikke noe å snakke om, å reis epå ferier med han er kjedelig for han er så passiv og tiltaksløs, det eneste jeg trives med å gjøre sammen med han er å være hjemme, sepå tv og slappe av , men jeg vil jo noe mer her i livet. Jeg er ei sprudlende og utadvendt jente som elsker livet, elsker mennsker, og ønsker å ha masse opplevelser og liv og røre rundt meg. Vi har ikke mange venner, jeg har noen venninner som jeg treffer utenom, vi har ikke så mange felles interesser heller. O alt vi finner p og gjør sammen er mine initiav.

Dessuuten så føler jeg meg ensom sammen med han, jeg føler meg alene om ansvar og forpliktelser, og jeg føler meg rett og slett ensom og trist.

Jeg er glad i han og hadde jo håpet at dette kunne fungere og bli bra , men jeg har mine tvil om det er noe håp.. hva mener dere i en slik situasjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da fullt mulig å gjøre ting på egenhånd? Sammen med venninner? En weekendtur til en storby? En tur på by'n?

Hobbyer som du kan dyrke alene med andre, hvis ikke han vil delta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du, i første omgang her så føler jeg du må gjøre noe med ditt eget liv, og ikke med hans.

Du er rett og slett nødt å aktivisere deg litt. Du trenger ikke være sammen med samboeren din hele tiden i fritiden din, selv om dere har barn sammen og bor sammen.

Kom deg ut, begynn å trene, få med deg venninner på kafe, ta med deg ungene ut og få med deg andre mødre med unger. Det finnes helt sikkert klubber eller slikt du kan være med på, med eller uten barn. Begynn i et kor, meld deg på swingkurs.

Du må fylle opp livet ditt, i dette tilfellet, heller stress enn kjedsomhet. Så skal du se du får noe å snakke med mannen din om. Og så får dere kanskje tid å savne hverandre litt, tid til å ønske dere litt tid sammen, bare dere to.

Når du så har fått "orden" på ditt eget liv, når du ikke kjeder deg lenger, så er det tid for å ta en samtale med partneren din tror jeg, og finne ut av dette sammen... men jeg regner med du ikke har kjedet deg i alle årene dere har vært sammen?

Det er vel tross alt en grunn til at du har barn med denne mannen?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...