Gå til innhold

Jeg banna i kirka


Gjest jeg banna  :(

Anbefalte innlegg

Gjest jeg banna  :(

Jepp det gjorde jeg, og vil du gi meg pepper, værsågod!

Jeg har sjekket min manns mobiltelefon for sms og gjett hva jeg fant?

to tekstmeldinger fra en kvinne han tilsynelatende bare har hatt litt med å gjøre profesjonelt sett ifb med jobb.

Det er kun korte beskjedmeldinger, men signerer med klem og navnet sitt.

sender voksne kvinner klem på sms til fremmede gifte menn som de så vidt har hatt noe med å gjøre? er det naturlig?

nå er jeg litt mistenksom, er jeg teit eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeg banna

Du sjekka vel utboksen hans for å se hva han hadde skrevet til henne?

nei uff jeg ble så paralysert atte det glemte jeg.

jeg er selv 38 år og dette teite kvinnemennesket er 40!!!

kunne ikke falt meg inn å sende klem til noen jeg ikke kjente, er jeg rar eller?

kunne skjønt det hvis vi var fjortiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de har hatt det hyggelig sammen på jobb kan hun godt skrive klem uten at det betyr noen verdens ting. Hvis hun aldri har møtt ham ville jeg blitt skeptisk, da er det noe i veien med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig vettø

nei uff jeg ble så paralysert atte det glemte jeg.

jeg er selv 38 år og dette teite kvinnemennesket er 40!!!

kunne ikke falt meg inn å sende klem til noen jeg ikke kjente, er jeg rar eller?

kunne skjønt det hvis vi var fjortiser

En førtiåring som sender klem i sms til en jobbkontakt? Hehe...

Det er sikkert ikke noe å bekymre seg over. Men for sikkerhets skyld, neste gang du "banner i kirka," må du huske å gå inn på hans utboks, det er DER den relevante info'en ligger...

Håper jo selvsagt at dette ikke er det du frykter det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj.......Banna i kjerka!!! DET må jeg si.... Vel jeg syntes ikke det er en større forbrytelse enn at det må da i huleste være lov å se på mob. tlf. til kjæresten. Jeg har ingenting imot at han leser på min. (for jeg er da ikke dummere enn at jeg sletter det han ikke skal se)

Men JA, kvinner (voksne) også sender da klemmer i hytt og pine, det er bare hyggelig og muntrer opp hverdagen. Det ville jeg overhodet ikke tenkt på. Selv deler jeg ut masser av klemmmer både på tlf. og i fysisk form :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke naturlig for meg, i alle fall (32), hvis jeg ikke kjenner personen.

Kanskje hun er litt interessert i ham, men det som teller, er jo hva han gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av egen erfaring; jeg hadde sette etter andre tegn, forandringer hos ham. Det er ikke så vanlig å sende klemmer til kolleger man bare snakker med. Ikke for å være ekkel, men ønsker at du ikke skal gå på den naive limpinnen.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg vært motstander av dette virtuellklemfenomenet som startet for fullt da chatting og mail ble på moten for rundt en åtte år siden. Jeg hadde da som prinsipp at jeg ikke hverken klemte eller gjengjeldte virtuelle klemmer eller *klem*'er fra personer jeg ikke hadde gitt noen klem i virkeligheten.

Mange stilte seg totalt uforstående til dette. Og mange sa de klemte folk hele tiden, også i virkeligheten. For noen er altså klemming naturlig, andre er mer reserverte (som meg), og klemmer mer sjeldent.

Ellers synes jeg faktisk ikke det er i orden å lese hverandres SMS, og heller ikke mail. For meg er dette en slags dagbok, og det er umulig for utenforstående å tolke og forstå hele sammenhengen om de skulle lese slikt.

Mine meldinger lagrer seg heller ikke i min utboks. Hva er vitsen med å fylle telefonen sin med sine egne meldinger? Dere vet at dere kan velge om meldinger ut skal lagres eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sjekka vel utboksen hans for å se hva han hadde skrevet til henne?

Da lagrer seg jo ikke automatisk? og hvem sparer vel på sine sendte meldinger? selv om jeg er helt ening i at det viktigste er jo hva han skriver :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig vettø

Selv har jeg vært motstander av dette virtuellklemfenomenet som startet for fullt da chatting og mail ble på moten for rundt en åtte år siden. Jeg hadde da som prinsipp at jeg ikke hverken klemte eller gjengjeldte virtuelle klemmer eller *klem*'er fra personer jeg ikke hadde gitt noen klem i virkeligheten.

Mange stilte seg totalt uforstående til dette. Og mange sa de klemte folk hele tiden, også i virkeligheten. For noen er altså klemming naturlig, andre er mer reserverte (som meg), og klemmer mer sjeldent.

Ellers synes jeg faktisk ikke det er i orden å lese hverandres SMS, og heller ikke mail. For meg er dette en slags dagbok, og det er umulig for utenforstående å tolke og forstå hele sammenhengen om de skulle lese slikt.

Mine meldinger lagrer seg heller ikke i min utboks. Hva er vitsen med å fylle telefonen sin med sine egne meldinger? Dere vet at dere kan velge om meldinger ut skal lagres eller ikke?

Ja, klart vi vet det. Men dagen etter ei skikkelig fyllekule, er det alltid like moro å se hvilke åndssvake meldinger man sendte kvelden i forveien, og ikke minst til hvem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig vettø

Da lagrer seg jo ikke automatisk? og hvem sparer vel på sine sendte meldinger? selv om jeg er helt ening i at det viktigste er jo hva han skriver :-)

Tror de fleste mobiler i utgangspunktet er innstilt til å lagre sendte meldinger.

Se svar til snilen lenger opp. Utboks er en fin ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klart vi vet det. Men dagen etter ei skikkelig fyllekule, er det alltid like moro å se hvilke åndssvake meldinger man sendte kvelden i forveien, og ikke minst til hvem....

Huff... om jeg ikke husker det, så vil jeg iallefall IKKE bli minnet på det dagen etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør i hvert fall ikke noe om du banna i kirka!! Det er ikke det verste som har skjedd i en kirke - sann mine ord.

Jeg synes du skal stole på magefølelsen, og som en sa litt lenger ned her, se etter andre tegn.

Ellers får jeg (mann) masse klemmer fra kolleger, som er kjempeglade i meg!! (Innbildsk?!) Jeg har til og med stått bøyd over min egen kone som var nyoperert og klappet en kollega på motsatt side av senga, ei nydelig dame! Men sjalu?? Nei, hu kjenner da meg!

Og klem på mail og sms får jeg også ofte, igår fikk jeg 3 x klem nederst i mailen!! Om jeg vil ha mere enn klem? NOPE!! Men.. som sagt, dette KAN likevel bli en utvikling, men er selvsagt helt avhengig av hva man føler for vedkommende. Har fått heite omfavnelser (med den mener jeg horisontale godklemmer!) av kolleger, men dette ligger i lufta, dette er helt iorden og det er ikke så mye som "så" av følelser med i bildet. Er det det, tror jeg at jeg ville besinnet meg og trekt meg unna gitt! Alternativet er å bikke over og gi seg hen. Hvis man tenner. Og akkurat den greia har jeg ikke hittil vært borti ( - den gjensidigheten der), men ser faren! Det er jo kanskje én man skulle håpe kunne bikke over.. og da er det gjort! Så kjenn etter magefølelsen, se etter forandringer på mannen din - og vær skeptisk, men utelukk heller ikke at dette er en helt tørr klem uten følelser av det ondartede slaget, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig vettø

Huff... om jeg ikke husker det, så vil jeg iallefall IKKE bli minnet på det dagen etter...

Hehe.. Jeg synes noen ganger det er bedre å vite enn å frykte det verste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeezuz, er det mulig? Hadde fått fnatt om jeg var sammen med noen som var såå til de grader mistenksomme.

Jeg klemmer da stadig på folk, både damer og menn, single/gifte/samboere. Og å skrive "Klem" i en SMS, er det noe å blåse opp da? det gjør jeg til mannlige venner som er i forhold også uten at det er mer enn nettopp en klem som jeg ville gitt de om jeg traff de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...