Gå til innhold

Cipralex.....


asttb

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg oppdaget plutselig at min kjæreste bruker Cipralex - som han sa var for noe hormon-greier...når jeg leser beskrivelsen av produktet på nett så handler det vel om alt annet enn hormoner, og jeg ble veldig usikker på hvordan jeg skal forholde meg...da jeg ikke aner noe om hva dette går ut på.

Vil bli ekstremt takknemlig for tilbakemeldinger på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe lett å forholde seg til at en trenger antidepressiva. Snakk med han om det, og forklar han at dette bryr du deg ikke om. Da kan du gjøre han sikker på at du er glad i han uansett og det trenger han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal snakke med han om det.

Det eneste jeg vet medikamentet brukes for er depresjon, men det kan være at det brukes til annet også. Noen antidepressiva blir brukt i kombinasjon med andre medisiner for at disse skal virke bedre. (Smertestillende for eksempel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe lett å forholde seg til at en trenger antidepressiva. Snakk med han om det, og forklar han at dette bryr du deg ikke om. Da kan du gjøre han sikker på at du er glad i han uansett og det trenger han.

Hei og takk for svar.

Jeg bryr meg ikke om det i det hele tatt - det hørtes bare så alvorlig ut og jeg ble litt overrasket :-) Er like glad i han for det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal snakke med han om det.

Det eneste jeg vet medikamentet brukes for er depresjon, men det kan være at det brukes til annet også. Noen antidepressiva blir brukt i kombinasjon med andre medisiner for at disse skal virke bedre. (Smertestillende for eksempel)

Hei. Ja jeg skal snakke med han om det....det gjelder bare å finne "rette" måten å gjøre det på...slik at han ikke "forsvinner"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar.

Jeg bryr meg ikke om det i det hele tatt - det hørtes bare så alvorlig ut og jeg ble litt overrasket :-) Er like glad i han for det :-)

Det er mange som trenger antidepressiva, og de færreste ønsker å snakke om det. Det trenger å ikke å være så alvorlig hvis du ikke merker noen ting. Men du bør snakke med han om det for det gjør det lettere for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som trenger antidepressiva, og de færreste ønsker å snakke om det. Det trenger å ikke å være så alvorlig hvis du ikke merker noen ting. Men du bør snakke med han om det for det gjør det lettere for han.

:-) Jeg vil være den perfekte kjæreste på alle måter og vi får håpe det går bra og at han synes det er greit at jeg tar det opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...