Champagne Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Jeg leser en diger roman på engelsk, om Englands dronning Elizabeth1. En setning om HenryVIII: He had a great ulcer on his leg... Ulcer? Er det sår, betennelse eller noe sånt? Også var det ordet: rejoice. Dette har jeg aldri hørt før, men lurer på om det kan bety enighet e.l. Anne Boleyn var nemlig rejoice med kongen, og setningen er slik at hun bør være enig med han.. Noen her som er veldig flinke i engelsk? 0 Siter
Sør Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Ulcer er et sår eller alvorlig betennelse. "rejoice" er "å gjøre glad" eller "å fryde seg". Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Ulcer brukes ofte om magesår, men i denne sammenhengen er det nok sår. Rejoice er å glede seg. 0 Siter
Arabella1365380473 Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Rejoice= glede, fryde. Ulcer=sår 0 Siter
Gjest Ikke undertøynet Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Ulcer er et sår eller alvorlig betennelse. "rejoice" er "å gjøre glad" eller "å fryde seg". Med vennlig hilsen Igjen: Hva i fanden er vitsen med å svare akkurat det samme?? Orker du/dere rett og slett ikke å lese de få andre innleggene som allerede er lagt inn? 0 Siter
Gjest Daredevil Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Igjen: Hva i fanden er vitsen med å svare akkurat det samme?? Orker du/dere rett og slett ikke å lese de få andre innleggene som allerede er lagt inn? Har du ikke undertøy på? 0 Siter
Gjest Ikke undertøynet Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Har du ikke undertøy på? Nei, jeg er naken. 0 Siter
Gjest Daredevil Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Nei, jeg er naken. oooh la la! 0 Siter
libra Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Igjen: Hva i fanden er vitsen med å svare akkurat det samme?? Orker du/dere rett og slett ikke å lese de få andre innleggene som allerede er lagt inn? Den du har kommet med en sur kommentar til er faktisk den første som svarte... og de øvrige har svart så kort tid etter at innlegg nr 1 trolig ikke hadde kommet inn enda. Kanskje greit å se litt nærmere på innlegg før du kritiserer for mye? 0 Siter
Gjest Ikke undertøynet Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 oooh la la! Ok da... Jeg HAR en halvlang t-skjorte på meg. Men ingen undertøy altså. ) 0 Siter
Gjest Daredevil Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Ok da... Jeg HAR en halvlang t-skjorte på meg. Men ingen undertøy altså. ) Jeg lar meg ikke skremme av en t-skjorte. Synes det er veldig klokt av deg å ta hensyn til at høsten og den kalde vinden er her. Hvem vil vel ha lungebetennelse, når det er så mye annet å finne på i høstregnet? 0 Siter
Gjest Ikke undertøynet Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Jeg lar meg ikke skremme av en t-skjorte. Synes det er veldig klokt av deg å ta hensyn til at høsten og den kalde vinden er her. Hvem vil vel ha lungebetennelse, når det er så mye annet å finne på i høstregnet? Ikke sant? Men det er jo en grunn til at jeg bare har t-skjorte på meg da. Og ingen fare for å få lungebetennelse her i gården. 0 Siter
Gjest Daredevil Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Ikke sant? Men det er jo en grunn til at jeg bare har t-skjorte på meg da. Og ingen fare for å få lungebetennelse her i gården. Det var betryggende å høre. Selv har jeg både undertøy og overtøy på meg. Men så sitter jeg med altandøra på wide open, for å få ut røyklukta jeg er så fæl å lage. Isn't it horrible? Enda godt jeg er home alone. 0 Siter
Gjest Ikke undertøynet Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Det var betryggende å høre. Selv har jeg både undertøy og overtøy på meg. Men så sitter jeg med altandøra på wide open, for å få ut røyklukta jeg er så fæl å lage. Isn't it horrible? Enda godt jeg er home alone. Ja, da må du virkelig beholde klærne på. Eneste gangen jeg slipper kulde inn hit, er når jeg vet at det er noen her til å varme meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.