Gå til innhold

Liffa!!


legve

Anbefalte innlegg

Hei igjen, beklager at det tok ¨så lang tid før jeg har svart, men jeg har vært igjennom en tøff periode.

Ble innlagt og operert når jeg var 20 uker på vei, det var veldig ekkelt, full fart på sykehus i ambulanse, og jeg var sikker på at nå går det galt, og trodde guttene kom ut. Men heldigvis gjorde de ikke det, og etter to dager med forferdelige smerter fant legene ut at den ene eggstokken hadde vridd seg, og det ble operert. Lå på sykehuset en uke, med en visshet om at dette inngrepet kunne forårsake for tidlig fødsel, men mot alle odds går jeg her ennå med en enorm mage!

Begynner å bli litt lei, har fått bekkenløsning, mye vann i kroppen, halsbrann og svangerskapskløe...samtidig så føler jeg at jeg ikke kan klage, så heldig som vi har vært...

Hvor langt er du kommet nå da?

Er du i fin form?

Jeg tenker endel på fødselen nå, gruer meg litt, samtidig så gleder jeg meg veldig til å se dem.

Ha det fint så lenge, så håper jeg at du er litt flinkere til å svare enn jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...