Gå til innhold

Sex og Nuvaring/P-ring


snilen

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp begynt med p-ring og jeg må innrømme jeg fikk litt sjokk. Trodde jeg hadde lest masse og var forberedt, men jeg hadde ikke fått med meg at det var en diger plastring! Trodde det var mer som enden av en kondom jeg, den lille myke ringen der...

Har aldri vært konfortabel med å bruke tamponger, og nå lurer jeg litt på hva jeg har gjort. Har prøvd alt annet, og må nesten gi det en sjanse, siden jeg har betalt hundrevis av kroner for å prøve dette i tre måneder.

synes jeg kjenner den gnage på livmoren min, men tror nok det bare er innbildning.

spørsmålet er vel, kan man virkelig ha sex med denne inni? Hvordan kan penis unngå å støte inn i p-ringen, eller dra den med ut igjen. må vel bare prøve, men akkurat nå føles det som det nesten er en fobi.

Føles veldig drastisk å skulle ha noe inni skjeden hver dag kun for ikke å bli gravid, får jo mensen og sånn uansett, kan jo håpe den hjelper litt for menssmerter, men jeg tviler.

Noen som kan muntre meg opp? Eller har dere kun negative erfaringer? Hverken p-piller eller p-sprøyte funker for meg, så jeg hadde en drøm om at dette var løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og jeg som trodde p-ring var noe gutta sku bruke? jaja, sånn kan det gå...

penisring tenker du på, det er til gutter, prevansjonsring derimot, er full av hormoner til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

penisring tenker du på, det er til gutter, prevansjonsring derimot, er full av hormoner til jenter.

hirr hirr, kanskje greit at man ikke har tredd no sånt på snoppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste er det null problem å ha sex med p-ring i. Det var litt uvant de første to gangene, men nå merker hverken han eller jeg noe til den - og vi synes det er genialt! Tenk å bare tenke på prevensjon 1 gang i mnd istedenfor hver dag! Man kan i verste fall ha ringen ute i opptil 3 timer per dag.

Var også litt engstelig for om jeg skulle klare å bruke den, fordi jeg ikke er noe glad i å bruke tamponger, men p-ringen kjenner jeg ikke en gang. Det er bare å dytte den langt inn og på plass. Lykke til. :)

Mer info om p-ring finnes her:

www.nuvaring.no www.nuvaring.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...