Gå til innhold

Gravid svigerinne.


Gjest abc1234567

Anbefalte innlegg

Gjest abc1234567

Det er ikke bare bare skal jeg si dere. Vi har sånn noenlunde bra forhold, så det er ikke der problemet ligger, men det ligger i det at jeg ønsker å være den som er gravid.

For all del, jeg unner dem dette barnet, men jeg vil også, mannen min vil også. Nå har de bare få uker igjen til termin, og det blir naturligvis mye babyprat når de er tilstede. Som f.eks i går, familieselskap, og de kom struttende inn. Hun er fin, stor flott mage, men jeg vil også.

Jeg vet at de har prøvd en stund for dette barnet, men så har vi, og vi er ikke gravide enda, så jeg vil også. Gleder meg så klart på deres vegne, og til den lille skal komme, men jeg vil også.

Virker sikkert sjalu og fæl, men det er jeg ikke, men jeg har slikt et brennende ønske å gå gravid jeg også. Er jeg helt "koko" som tenker slik, eller er det flere som synes det er spesielt vanskelig når familiemedlemmer går gravide, fremfor venninner, for det gjør meg ingenting. Tror det må være noe med å føre genene videre kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

skjønner deg så inderlig godt! Min svigerinne fødte en jente i går, jeg gråt som en foss etter at jeg hadde snakket med mannen! Jeg er jo og glad på dere vegne, men lei siden det ikke er meg. Jeg har opplevd 2 spontanaborter og 1 sein abort løpet av dette året. Så det setter i gang følelser man skulle ønske man ikke hadde. Vi får leve i drømmen at det en gang kan bli oss:-)

trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling på ufrivillig barnløshet, da jeg ikke har erfart det selv - men jeg kjenner flere som deg.

Du er IKKE rar. Det er helt naturlig å ha slike følelser, da du selv også ønsker å bli mor.

Hvis du derimot ikke hadde hatt noen følelser i forbindelse med dette, ville jeg kanskje syntes _det_ var rart.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du føler det, jeg er i samme situasjon nå. De har bare noen uker igjen, og selv om man er så inderlig glad på deres vegne så kan man ikke la vær å tenke på at det skulle vært meg.... spesielt siden jeg var i samme situasjon da de fikk sin forrige for 2,5 år siden....

Det er lov til å sutre og klage her inne, og utad må man smile og vise lykke og glede. Man blir sliten, og det er urettferdig, men sånn er det nå bare.....

Stor klem til deg, håper du lykkes og får barn en gang du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...