Gå til innhold

stoffskifte og overg.alder


spørsmålet

Anbefalte innlegg

har fått levaxin 50mikrogram pga.lavt stoffskifte samtidig går jeg på trisekvens forte

for overg.alder

da jeg var på apoteket sist var det en farmasøyt som gjorde meg oppmerksom på att jeg ikke burde ta disse tablettene samtidig er dette riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke noe i veien for å ta disse to medisiner sammen. Triskvens forte er en ganske høy dose, trenger du så mye hormon? Hvor gammel er du? når startet du med Trisekvens og hvorfor? Gi disse opplysninger, så skal jeg svare deg på nytt uten at du behøver å betale ekstra. Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 48år og har brukt trisekvens i ca.11/2år

begynte med vanlig trisekvens

men etter en tid følte jeg den ikke fungerte (nattesvette,tørke=dårlig sex ureg.mens,hjertebank og veldig trøtt )tok da kontakt med min fastlege uten noen form for undersøk.fikk jeg da trisekv.forte i ettertid har det vist seg at jeg har problem med stoffskiftet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du har funnet annen årsak til dine symptomer og jeg vil anbefale deg å redusere dosen av Trisekvens. Hvis du fortsatt hadde menstruasjoner da du startet med Trisekvens, synes jeg du helt kan stoppe opp og se om du får din menstruasjon tilbake.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...