Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Jeg har hatt fast kjæreste i noen år nå, og jeg bruker Microgynon p-piller. Vi bruker ikke andre prevensjonsmidler i tillegg til p-pillene. Men jeg lurer på en ting, er det trygt å la kjæresten komme inne i seg i den perioden fra man tar den siste pilla og til man får menstruasjon? Det er en periode fra 2-4 dager ca. Håper på svar. Hilsen nysgjerrig. 0 Siter
Gjest Daredevil Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Ja, så sant du tar pillen din hver dag, og ikke lar det gå lenger enn 7 dager mellom siste pille på et brett og første pille på et nytt, er du safe hele veien. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Ja, så sant du tar pillen din hver dag, og ikke lar det gå lenger enn 7 dager mellom siste pille på et brett og første pille på et nytt, er du safe hele veien. Jeg er veldig nøye med å ta pillene, så da skal det ikke være noe problem. Tusen takk for svaret! 0 Siter
Gjest Daredevil Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Jeg er veldig nøye med å ta pillene, så da skal det ikke være noe problem. Tusen takk for svaret! Bare hyggelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.