Gå til innhold

Det er mye lettere å gå på skole nå!!!!


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Før var seriøst livet mitt å sitte i godstolen og glo på tv. Jeg fattet ikke hvordan folk orket jobbe,gå skole, trene, lage middag etc.... MEN DET ER HELT FANTASTISK, nå som jeg fikk medisiner og ikke har depresjoner, så klarer jeg det jeg også! Skole og alt.....utrooolig! Det er litt hardt da, det hender jeg gråter om natten fordi det var enklere før å ha et liv der jeg bare så på tv, men det var jammen mye vondere også, så det er bedre nå. Jeg våkner uthvilt og da går det greit. Før lå jeg i timesvis før jeg fikk sove, og vridde meg og hadde det så utrolig vondt! Smerten er vekk, det er så godt. Det eneste jeg mangler nå er å lage middag hver dag, det hender jeg kjøper ute, men lager iallfall noen ganger i uka da. Enn at jeg har et normalt liv, jeg som var helt vrak, gjorde ingenting, bodde i en bomba leilighet, nå fungerer jeg helt normalt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken mirakelmedisin er det du går på? Sliter med mye apati, og har det vel mye som du hadde det før. Store doser Efexor og Risperdal er ihverfall ikke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken mirakelmedisin er det du går på? Sliter med mye apati, og har det vel mye som du hadde det før. Store doser Efexor og Risperdal er ihverfall ikke nok.

Zyprexa, Lamictal og Fontex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...