Gå til innhold

Litt vondt når jeg har sex..


snippern

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i den siste tiden vært mer seksuel aktiv, og under en sex økt her så merket jeg dagen etter at den strengen fra penishodet og til forhuden hadde ryket.. Det gjorde litt vondt noen dager, og jeg ville ikke gå til legen. Så nå, ca en uke etter, så har det blitt bedre..

Men nå i helgen så hadde jeg sex igjen, og idag merket jeg at jeg hadde klart å rive av litt mer, altså, der hvor selve strengen er festet litt nedenfor penishodet. Så derfor ble det litt blod i bokseren.. Nå lurer jeg på om det vil gå over av seg selv, eller om det trengs profesjonell hjelp?

Den strengen er ikke stram lenger, siden den er ryket, og det var kanskje til det beste siden det enkelte ganger var veldig vondt å ha sex.. Nå går det bedre, men jeg vet liksom ikke om det vil bli verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det samme selv, og det er ikke mye morro. Men: Det går over. Jeg gikk ikke til lege eller noen ting. Men du burde nok ikke ha sex på en stund etterpå, for å være sikker på at den nye strengen sitter ordentlig. Kan nok kanskje ta opp til 1mnd tid. Lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det samme selv, og det er ikke mye morro. Men: Det går over. Jeg gikk ikke til lege eller noen ting. Men du burde nok ikke ha sex på en stund etterpå, for å være sikker på at den nye strengen sitter ordentlig. Kan nok kanskje ta opp til 1mnd tid. Lykke til! =)

En måned?? Helvete eller.. Har nettopp fått meg ei dame, kan jo ikke gjør det. Hun trenger meg, jeg trenger hun, det må gå fortere..

Men, det er jo ikke det at strengen skal gro seg fast til tuppen på penisen heller, det regner jeg ikke med at den vil gjøre, fordi den har ryket skikkelig.. Men, det er det at jeg klarte å slite i den i ettertid, sånn at den ble rivd litt ut fra penisen på undersiden. Er faktisk litt glad for at strengen er borte, den var altfor stram.

Håper bare at strengen gror seg fast til undersiden av penisen igjen, det må den jo gjøre.. Jeg gir den i overkant av to uker, maks tre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...