Gå til innhold

Kjedelig sex iblant??


Gjest hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Gjest hva syns dere?

Jeg savner slik å ha lange forspill!!

Typen min som jeg elsker over alt er ikke så forståelsesfull i senga som han kanskje burde være. Han vil ikke ha lange forspill uten at jeg sier at jeg vil ha det. Og jeg liker ikke å måtte "si" det hver gang.

Her er standarden med typen min. Vi legger oss. Kysser litt. Han stryker bittelitt på puppene og vips... hånda rett ned til musa. Det er ikke koselig når han går rett dit med en gang. Jeg blir anspent og tørr fordi jeg vil ha kos over alt. Og ikke forspill i 5-10 minutter før han vil ha samleie.

Mulig menn har stooor glede av at jenter konsentrerer seg om penisen deres når forspillet foregår. Men jenter tror jeg har erogene soner over heele kroppen som trenger å koses med før en går rett til musa.

Syns dere dette hørtest kjent ut? Har du det slik kanskje?

Skal jeg kjøpe boka "Mer sex ja takk" til han. Kanskje han våkner litt. Rart at han ikke vet dette egentlig. Han har jo vært seksuelt aktiv i mange år mer enn jeg har vært. Han er noen år eldre enn meg.

Jeg syns heller ikke det er spesielt deilig når han slikker meg. Han holder ikke på lenge nok liksom og jeg greier ikke å slappe av. For jeg tenker "jaja nå er det 6-7 minutter til han har lyst til å ha samleie".

Hjeeeeelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du syntes det er vanskelig å si dette til ham, kan du jo printe ut inlegget ditt og gi det til ham...?

Du vet jo tydeligvis hva du vil ha, men det høres ikke ut som om han har forstått hva det dreier seg om.

Husk å ikke snakk om dette i senga - ta det opp på dagen, når dere begge har god tid. Fortell ham at det er noe du trenger å snakke om, fortell at du elsker ham, men at du har vanskelig å slappe av og nyte når han går så fort frem.

Vis ham hvordan du liker det, og overtal ham til å kose leenge (gjerne med massasje osv) uten at dere har samleie som avslutning.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syntes det er vanskelig å si dette til ham, kan du jo printe ut inlegget ditt og gi det til ham...?

Du vet jo tydeligvis hva du vil ha, men det høres ikke ut som om han har forstått hva det dreier seg om.

Husk å ikke snakk om dette i senga - ta det opp på dagen, når dere begge har god tid. Fortell ham at det er noe du trenger å snakke om, fortell at du elsker ham, men at du har vanskelig å slappe av og nyte når han går så fort frem.

Vis ham hvordan du liker det, og overtal ham til å kose leenge (gjerne med massasje osv) uten at dere har samleie som avslutning.

Lykke til!

Tips: du kan forkle dette som en seksuell fantasi, sende ham en mail eksempel. der beskriver du ditt drømmesamleie! hva han gjør med deg, hva du føler, hvordan det gradvis øker lysten for deg og hvordan du blir våtere...

Angående slikking, dere er nødt å instille dere på at du ikke nødvendigvis er nødt å få orgasme på denne måten selv om han slikker deg, og når han blir sliten så kan han veksle på med å bruke en finger innemellom... men han må kose seg, og du må kunne si stopp, ellers blir begge stresset fordi du ikke kommer snart...

om du snakker med ham om dette kan du jo forklare hvor godt det er for deg å få orgasme FØR samleie, og at du da kanskje tilogmed på sikt kan klare å få TO orgasmer om du hjelper til selv under samleie!

spør ham om han ikke blir kåt av å glede deg, av å gjøre deg kåt. Om ikke du må få orgasme hver gang under samleie, så må vel ikke han heller få orgasme hver gang dere har sex? Hva om dere bare onanerer hverandre, og ikke nødvendigvis har samleie?

Men prate om dette under lunsjen en søndag synes jeg er en god ide. Og så trenger han kanskje litt tid på seg, for at ikke du skal føle at alt han gjør er bare fordi du har bedt ham gjøre det...

Hvor mye koser du med ham før samleie da? Og gir du bare for å få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen ja! ; ) Mannfolk må ha det inn med teskje.. i hvert fall min! ; )

Sambiesen min er ikke verre en at han bare snur meg med ryggen mot han og "stappern inn" han... : ) Ikke hver gang den er godkjent da...

Du må snakke med han. Fjern hånda hans når den vil ned... Jeg sa til sambis at jeg ville elkse, ikke knulle for en gangs skyld.. Så forklarte jeg hva jeg mente med det, og tok litt kontroll. Ga han et langt forspill som han tente veldig av.. Så fikk jeg det samme tilbake! De må nok oppleve det sjøl først for å skjønne at det er deilig + at det blir mer følsomt... Ikke som ONS, men med følelelser - da blir det automatisk mer intenst!

men det var den gangen... : ) Må nok ta overhånd en gang til for nå er vi i samme sporet, men så lenge jeg tenner så er det greit.. Som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva syns dere?

Tips: du kan forkle dette som en seksuell fantasi, sende ham en mail eksempel. der beskriver du ditt drømmesamleie! hva han gjør med deg, hva du føler, hvordan det gradvis øker lysten for deg og hvordan du blir våtere...

Angående slikking, dere er nødt å instille dere på at du ikke nødvendigvis er nødt å få orgasme på denne måten selv om han slikker deg, og når han blir sliten så kan han veksle på med å bruke en finger innemellom... men han må kose seg, og du må kunne si stopp, ellers blir begge stresset fordi du ikke kommer snart...

om du snakker med ham om dette kan du jo forklare hvor godt det er for deg å få orgasme FØR samleie, og at du da kanskje tilogmed på sikt kan klare å få TO orgasmer om du hjelper til selv under samleie!

spør ham om han ikke blir kåt av å glede deg, av å gjøre deg kåt. Om ikke du må få orgasme hver gang under samleie, så må vel ikke han heller få orgasme hver gang dere har sex? Hva om dere bare onanerer hverandre, og ikke nødvendigvis har samleie?

Men prate om dette under lunsjen en søndag synes jeg er en god ide. Og så trenger han kanskje litt tid på seg, for at ikke du skal føle at alt han gjør er bare fordi du har bedt ham gjøre det...

Hvor mye koser du med ham før samleie da? Og gir du bare for å få?

Mange gode tips du kom med. Noe av det har jeg prøvd. For eksempel å skrive litt hete forslag til han. Men han reagerer ikke så mye på ord som på handling for å si det slik.

Og selvsagt gir jeg ikke bare for å få. Jeg bruker å kose med han når jeg selv har mens også og jeg selv IKKE kan få tilbake noe seksuell kos. Jeg elsker å vite at han har det godt. Men jeg skulle bare ønske han forstod meg litt mer. Han forstår nok ikke at "inn-ut" bevegelse ikke er like stimulerende for meg som for han.

Takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tips du kom med. Noe av det har jeg prøvd. For eksempel å skrive litt hete forslag til han. Men han reagerer ikke så mye på ord som på handling for å si det slik.

Og selvsagt gir jeg ikke bare for å få. Jeg bruker å kose med han når jeg selv har mens også og jeg selv IKKE kan få tilbake noe seksuell kos. Jeg elsker å vite at han har det godt. Men jeg skulle bare ønske han forstod meg litt mer. Han forstår nok ikke at "inn-ut" bevegelse ikke er like stimulerende for meg som for han.

Takk for tips

håper du hjelper til litt selv under inn-ut iallfall da, da blir det veldig stimulerende! det er det beste av alt faktisk!

ellers må du såklart ha sex når du har mensen? i værste fall putter du jo bare inn en tampong og dusjer deg litt, så er underlivet fritt frem for berøring! en glimrende sjanse å teste ut onanerehverandrestrategien, uten penetrering.

og du har såklart forklart ham, slik at han forstår? iallfall har mulighet å forstå? menn er jo ikke tankelesere, og har litt dårlig hukommelse noen ganger også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...