Gå til innhold

Smerter i siden under samleie


fivrelde

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste ukene fått vondt i siden av magen under samleie, noe jeg ikke har slitt med tidligere. Det føles ekkelt, og jeg blir urolig. Har noen opplevd noe liknende eller vet hva det kan være?

Jeg har også oppdaget letter smerter i underlivet, og funnet noen "irriterte?" små nupper på innsiden av en av kjønnsleppene. Ettersom jeg har hatt samme, trygge partner i et år og ikke noen annen på litt lengre tid, skulle jeg ikke tro at det er noen kjønnssykdom, men man kan aldri vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt villt tippet vil jeg tro du rett og slett er støl... i magen altså... eller har strekt en scene eller lignende.

utslett kan man jo få om man har brukt litt trang bukse eller bind eller slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...