Gå til innhold

svimmel, kvalm og hull i hukommelsen. Gal ?


Gjest Redd@redd

Anbefalte innlegg

Gjest Redd@redd

Jeg er 34 år, mamma til to barn, snill mann ...Men jeg gråter hver dag, er sliten, får plutselige svimmelanfall, halsen snører seg, jeg er kvalm og jeg kan plutselig oppleve å ikke vite hvor jeg er...det varer bare sekunder eller toppen noen minutter. Jeg ser jo at jeg har vært her før, men vet ikke hvor denne gata er eller hva jeg gjør her.

Holder jeg på å bli gal ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du lider av en blanding av depresjon og angst. Gå til legen og legg frem symptomene dine. Det er ingen fare, alle almennpraktiserende leger er borti dette HVER ENESTE dag. Minst en pasient daglig, hvis ikke fler.

Dette er vår tids folkesykdom, men dessverre et tabu-belagt område man ikke forteller dem rundt seg om.

Gå til legen, det finnes nemlig hjelp å få!! Medisinene i dag er kjempegode, og virker fhv fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...