Gå til innhold

Sopp og smak..


Gjest Martin skakke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke.. Men ville ikke slikka en mus med sopp *grøss*. Æsj..

Du kan få sopp i munnen, bare så du vet det.. På tunga og i svelget... Så slikk i vei! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martin skakke

Aner ikke.. Men ville ikke slikka en mus med sopp *grøss*. Æsj..

Du kan få sopp i munnen, bare så du vet det.. På tunga og i svelget... Så slikk i vei! ; )

Ja, men sopp fra underlivet smitter vel sjelden over til mannen gjør den ikke? Jeg får ikke sopp på penisen min for om jeg har sex med henne? Er det ikke særlig hvis man har dårlig immunforsvar og sånt at det bryter ut? Hvordan merker i tilfelle jeg om jeg blir smittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men sopp fra underlivet smitter vel sjelden over til mannen gjør den ikke? Jeg får ikke sopp på penisen min for om jeg har sex med henne? Er det ikke særlig hvis man har dårlig immunforsvar og sånt at det bryter ut? Hvordan merker i tilfelle jeg om jeg blir smittet?

Hei du.

Man kan helt klart få sopp både her og der hvis en av dere har det.

Så er det mistanke om slikt så få det vekk før dere leker dere for mye :)

Dere ender bare opp med å smitte hverandre hele tiden eller ha det hele tiden...

Det kan da umulig være verken behagelig eller særlig "turn on".

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martin skakke

Hei du.

Man kan helt klart få sopp både her og der hvis en av dere har det.

Så er det mistanke om slikt så få det vekk før dere leker dere for mye :)

Dere ender bare opp med å smitte hverandre hele tiden eller ha det hele tiden...

Det kan da umulig være verken behagelig eller særlig "turn on".

Lykke til.

Hilsen...

Hvordan vet en sikkert om hun har det da.. hun bare klør bittelitt, og kanskje litt mer utflod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke.. Men ville ikke slikka en mus med sopp *grøss*. Æsj..

Du kan få sopp i munnen, bare så du vet det.. På tunga og i svelget... Så slikk i vei! ; )

Sopp i munnen? Det har jeg aldri hørt om. Hvordan merker man at man har det i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet en sikkert om hun har det da.. hun bare klør bittelitt, og kanskje litt mer utflod?

Jeg har aldri hatt det så jeg kan ikke beskrive etter egen erfaring...der hadde noen av de andre jentene vært til bedre hjelp for dere.

Kjøp Canesten på apoteket og se om det forandrer seg.

Har hun sopp er dere trolig smittet begge og du må behandles også.

Hun kan jo også ta en tur til legen, det er uansett greit å gjøre i ny og ne alikavel.

Så vidt jeg vet er det ved sopp kløe og utflod..og noen ganger sår. Hvis du søker her under sopp vil du få opp mange tidliger tråder på dette som kan hjelpe dere.

Sopp er et vanlig problem forde skjeden har en surhetsgrad som ikke liker for stor forandring. Jenta di burde derfor ikke vaske seg nedentil med såpe bla. Hvis hun føler hun må ha det så er det såper til dette forbruk.

Håper dere finner noen opplysende tråder og får svar og evnt. bukt med dette snart.

Hilsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp i munnen? Det har jeg aldri hørt om. Hvordan merker man at man har det i så fall?

HVitt belegg på tunge, tannkjøtt og kan ha klø/ubehag i svelg.. Mamma har hatt det mange ganger, ikke fordi hun har slikket soppmus da! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...