Gå til innhold

Egguttak!


jente721365380494

Anbefalte innlegg

jente721365380494

Hei!

I dag dro vi til sykehuset for å ta ut egg. Var veldig spent.Ved forrige forsøk hadde jeg bare tre egg og ett egg ble satt inn. Håpet at det skulle bli flere egg denne gangen. Da jeg gikk ut av uttaks rommet tenkte jeg at dette blir som sist, få egg. Så langt hadde de funnet bare 4 egg. Ja ja tenkte jeg. Etter en liten stund kom sykesøstra til meg og sa: Vi fant 12 egg. Gjett om jeg ble glad. Da jeg fortalte mannen min hvor mange egg det var, kom gledestårene. I dag er jeg optimist og på lørdag skal jeg få satt inn flotte egg.

Venter spent på tlf fra sykehuset på fredag.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er meldingen som jeg har ventet på. Var i et møte på jobben i dag og mens jeg kjørte ditt i 10 tiden tenkte jeg på deg! 12 egg det er jo superbra! Gleder meg til og høre fortsettelsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...