Gå til innhold

Fikk endelig fontex


Gjest ebba81

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått fontex av legen min, håper jeg ikke legger på meg av de. Men legen min var ikke blid. det virker som hun synes jeg er så vansklig fordi jeg nå har prøvd både cipramil og zoloft, men ikke takler bivirkningene. Hun tror jeg inbiller meg bivirkninger. Men er det så rart at man må prøve ut litt forskjellige medisiner?

Jeg spurte om aurorix, og da sa hun at den var så gammel at ingen brukte den lenger, og at den ga mange fler bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd masse medisiner før jeg fant noe som passet for meg. Det har tatt flere år å finne rette medisiner. I perioder har jeg gått uten medisiner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurorix brukes lite fordi den ble markedsført med for lav dose først, og nå har visst markedsføringen stoppet. dosen bør visstnok være 450-900mg.

Jeg har prøvd aurorix en stund, men må desverre slutte. den er den AD jeg har fått minst bivirkninger av, men den jeg fikk var så store søvnproblemer at jeg måtte slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare fortelle at jeg fikk Aurorix av min lege etter å ha prøvd Cipramil og Fontex...

Dette er en av de "eldre" merkene, ja, men den skrives ut ennå.

Attpåtil står den med færre bivirkninger enn en del av de andre.

Hos meg har det ikke dukket opp noen bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...