Gå til innhold

Jordmor, vet du????


Gjest Hilw

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg som skrev innlegg 12 6 00

Jeg fortallte da at mensen kom et par dager fortidlig,og at jeg bare hadde den to dagen , at den forsvant på Onsdags morgen. Men den kom igjen på kvelden, er det normalt. har hatt litt blødning siden da, ikke kjempe mye, men litt.

Og i dag spøy jeg på morgenen, brakk meg først,en del,følte meg uggen i magen. Hva er dette, kan jeg være gravid ??

Har ikke fått tatt testen ennå, tenkte å vente til jeg får svar fra deg. Følt meg veldig rar i det siste også. Men jeg trodde ikke det gikk ann å være gravid når en fikk mensen.

på fårhånd takk for svar. -hilw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Jeg synes du bør ta en gravitest. Man kan godt være gravid selv om man får en liten blødning. En slik liten blødning, som ikke minner om vanlig mens i mengde og varighet, er ikke så uvanlig tidlig i et svangerskap. Hvis du føler deg rar, litt kvalm og uvel, kan det selvfølgelig tyde på at du har fått en av disse virusinfeksjonene som går for tiden. Sikker kan du uansett ikke være før du har tatt en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...