Gå til innhold

Psykopati begrepet!


Gjest undrende_far

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg , personlig, var dette beroligende lesing!

Takk skal du ha!:-)

Mvh

Det var greit å lese noe av det - men jeg blir av naturlige grunner litt skeptisk når jeg ikke vet noe om hvem som har skrevet det, hvilke kilder som er bruk - og hvilken bakgrunn vedkommende som har laget siden har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undrende_far

Så merkelig da, at psykologen som ga meg diagnosen antisosial personlighetsforstyrrelse insisterte på at jeg IKKE var psykopat.

Er det så merkelig da? Antisosial pfs er ikke det samme som psykopat.

At psykopater ofte kan ha denne lidelsen er så, men de med denne lidelsen er vel ikke alltid psykopater, selv om de tilfredstiler en del av de kriterier psykopati bygger på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undrende_far

Det var greit å lese noe av det - men jeg blir av naturlige grunner litt skeptisk når jeg ikke vet noe om hvem som har skrevet det, hvilke kilder som er bruk - og hvilken bakgrunn vedkommende som har laget siden har.

leda!

tror du på bibelsen? Eller er du kritisk fordi du ikke vet hvem som skrev den og fordi du ikke har kildehenvisninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

leda!

tror du på bibelsen? Eller er du kritisk fordi du ikke vet hvem som skrev den og fordi du ikke har kildehenvisninger?

Jeg tror ikke på bibelen, nettopp FORDI vi ikke har kilder, dokumentasjon, osv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

leda!

tror du på bibelsen? Eller er du kritisk fordi du ikke vet hvem som skrev den og fordi du ikke har kildehenvisninger?

Hei - beklager litt sent svar men - her kommer det.

Om jeg tror på bibelen? Jeg er ikke kristen, men jeg vet hva bibelen er.

Omjeg mangler kildehenvisninger? To års studier av religionvitenskap er vel kanskje nok svar?

Ha det godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...