Gå til innhold

Livet er rart!!!


firebird1365380441

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Livet er rart fordi det går så mye opp og ned nå for tiden. Når det går ned er alt jævlig. Når det går opp er alt herlig!

Derfor er livet rart - for meg , i alle fall.

Men i grunnen vil jeg ikke gi slipp på det heller, midt oppi all rarheten...

Jeg er rar, det er greit.Livet er rart, det er også greit, i hvert fall i dag.

Må løpe - det er morgenmøte om 5 minutter og de kaldkveler meg nok om jeg ikke kommer i dag.

Hilser til dere andre som føler dere rare.

rararrarrarrar....

;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er alltid rar......

legen babla noe om at jeg hadde lett for å bli manisk.. jeg..?? hallo. så om jeg skal seponere lamictalen kommer jeg til å bli passa godt på.... håper jeg får lov.. og at purken ikke kommer!!!! faen heller.. de har da vel ikke noe med det?? psyken sa det var frivillig...

DET SÅ!!!!

( vi blir nok en fin gjeng....)

gleder meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det at livet er rart som gjør det verdt å leve.

Tenk hvor kjedelig det hadde vært om alt var på det jevne hele tida.

Nedturene gjør at det føles dobbelt så herlig når en opptur kommer.

Men: Kanskje skyldes de dårlige dagene for deg at du tenker for mye tilbake? Kanskje er det på tide å slippe fortida? Gjorte ting kan ikke gjøres om igjen. "Gjort er gjort og spist er spist", brukete vi å si.

Du snakker om at du har dårlig samvittighet for alt. Men er det særlig konstruktivt? Du risikerer å få dårlig samvittighet for at du har dårlig samvittighet! Det bringer deg ikke framover!

Når livet føles bedre er det kanskje fordi du slipper fortida litt og begynner å se framover.

Tror det er det du må gjøre: Se framover, planlegge framtida di, sette deg mål og sakte, men sikkert komme deg videre.

Du har mange støttespillere hvis du bare vil se dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...