Gå til innhold

Vestkantdamer er kjedelige i senga!


Gjest rundbrenneren

Anbefalte innlegg

Gjest rundbrenneren

Som den rundbrenneren jeg er har jeg et rimelig bra erfaringsgrunnlag for den nevnte påstand.

Vestkantdamene er gjennomgående kjedeligere i senga en sine medsøstre fra østkanten. De tar mindre initiativ og er mere skeptiske til å forsøke nye ting.

Hvorfor er det slik?? er det fordi vestkantdamene har en strengere oppdragelse vedr. sex?, fordi de ser på sex som en litt "tabu aktivitet"? eller hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rundbrenneren

Hvor mange % av begge gruppene har du hatt sex med?

Tipper ca. 60% vestkant og 40% østkant. I disse tallene ligger også en del fra andre steder og land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper ca. 60% vestkant og 40% østkant. I disse tallene ligger også en del fra andre steder og land.

Mitt forslag er derfor at du før du hopper i høyet spør hvor de er født og oppvokst, sånn at du får skygget banen og slipper å kaste bort tiden. Ellers så får du se det som din misjon å lære opp vestkantdamene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rundbrenneren

Mitt forslag er derfor at du før du hopper i høyet spør hvor de er født og oppvokst, sånn at du får skygget banen og slipper å kaste bort tiden. Ellers så får du se det som din misjon å lære opp vestkantdamene.

God ide!

Noen som trenger opplæring?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper ca. 60% vestkant og 40% østkant. I disse tallene ligger også en del fra andre steder og land.

Går ut fra at vi snakker om byer, og ikke øst og vest for huset, hytta, bungalowen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig engasjerende tema du tar opp der.

Ja, ta det opp, og så sender du meg et kortfattet sammendrag av det du etter hvert konkluderer med, ok? Sammendraget skal være maks 3 setninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide!

Noen som trenger opplæring?

;-)

for noe tull. har vært bortpå østkant gutter desverre og har ikke noe å si på dem eller rettere sagt så har eg masse å si.

men det skal eg ikke gå innpå for det vil bare få dere østkant gutter til å føle dere veldi små=)

tingen e at dere legger dere bare på flate gjenstander.

selv liker eg å være oppå, under og overalt, så kanskje du du har deg selv å skylde på i denne saken??

kanskje du er så kjedelig at jentene ikke gidder å orke seg på din bekostning?

men alle er forskjellige så det kan jo være noe med utvalget du har då?

å bli høvlet over e en ting, mens verdiene ligger helt andre steder..

tenk på det du=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en østkantdame flytter til vestkanten, blir hun dårligere i senga da?

Hvor lenge må man bo på andre kanten før man endrer sexvaner?

Hva med jenter fra Haugesund? Eller fra Vardø (laaangt øst) som flytter til Frogner i, la oss si, 14 års alder?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men de er ikke ikke like kjedelige som Østfoldbertene. Østfoldbertenen er ispedd for mye svenskeblod, og som den store Durexundesøkelsen avslørte her om dagen, så knuller svenskene mye mindre enn oss nordmenn.

Trøndere og damer fra de tre nordligste fylkene er klart ivrigst (har sikkert noe med nærheten til all denne naturen og urmennesket å gjøre).

Men, altså vestkantdamenes tilbakeholdenhet i sengen henger nok nøye sammen med at de er oppdratt til å ikke søle ned de dyre møblene, vise hensyn til sine omgivelser (Jeg beklager virkelig den orgasmen, var den ubeleilig?) og det generelt, høye menneskelige og kulturelle utviklingsnivået til damer fra denne siden av byen- eller avstanden til naturen om du vil... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel helst det at Østkantdamene har lavere inntekt. Man ser derfor litt mere mellom fingrene med hvem man røsker med seg under dyna så det litt oftere kan havne en femtilapp eller to på nattbordet.

Husleien er jo lavere på østkanten, men det er jo disse beskyttelsespengene til B-gjengen som er litt viktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men de er ikke ikke like kjedelige som Østfoldbertene. Østfoldbertenen er ispedd for mye svenskeblod, og som den store Durexundesøkelsen avslørte her om dagen, så knuller svenskene mye mindre enn oss nordmenn.

Trøndere og damer fra de tre nordligste fylkene er klart ivrigst (har sikkert noe med nærheten til all denne naturen og urmennesket å gjøre).

Men, altså vestkantdamenes tilbakeholdenhet i sengen henger nok nøye sammen med at de er oppdratt til å ikke søle ned de dyre møblene, vise hensyn til sine omgivelser (Jeg beklager virkelig den orgasmen, var den ubeleilig?) og det generelt, høye menneskelige og kulturelle utviklingsnivået til damer fra denne siden av byen- eller avstanden til naturen om du vil... :-)

:-D

Når man er i stand til å kombinere nevnte natur med dannelse... ja da kan det vel ikke bli bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signert

Hvis en østkantdame flytter til vestkanten, blir hun dårligere i senga da?

Hvor lenge må man bo på andre kanten før man endrer sexvaner?

Hva med jenter fra Haugesund? Eller fra Vardø (laaangt øst) som flytter til Frogner i, la oss si, 14 års alder?

:o)

Det kan Freud gi svar på. Det handler om fiksering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide!

Noen som trenger opplæring?

;-)

Øst og vest går ikke sammen. Det burde du vite. Hold deg til østkantdamene du. Det er ikke sikkert at vestkantdamene gidder å anstrenge seg for deg for de vet jo du forsvinner like vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men de er ikke ikke like kjedelige som Østfoldbertene. Østfoldbertenen er ispedd for mye svenskeblod, og som den store Durexundesøkelsen avslørte her om dagen, så knuller svenskene mye mindre enn oss nordmenn.

Trøndere og damer fra de tre nordligste fylkene er klart ivrigst (har sikkert noe med nærheten til all denne naturen og urmennesket å gjøre).

Men, altså vestkantdamenes tilbakeholdenhet i sengen henger nok nøye sammen med at de er oppdratt til å ikke søle ned de dyre møblene, vise hensyn til sine omgivelser (Jeg beklager virkelig den orgasmen, var den ubeleilig?) og det generelt, høye menneskelige og kulturelle utviklingsnivået til damer fra denne siden av byen- eller avstanden til naturen om du vil... :-)

Østfoldbertene er de bertene du ikke fikk... imagine - weep....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...