Gå til innhold

Endelig er jeg gravid igjen :)


luckyto

Anbefalte innlegg

Hei jenter

Jeg har nå hatt mitt 4. forsøk. Har tidligere blitt gravid på 1. og 2. men hadde en MA i U 9/10 og en SA veldig tidlig. Hcg-verdien 1. gng.en var 47 14 dg. etter uttak, denne gng.en er den 119. Er så utrolig lykkelig og kjenner at jeg til og med er litt optimistisk denne gangen :o)

Jeg har nesten ikke symptomer annet enn stikkinger og strekk"smerter" i underlivet. Kan få litt uggenhet om kveldene og drømmer sinnsykt og våkner tidlige samtidig som jeg er trøtt ellers i døgnet. Likevel er dette lite sympt. ifh til de to forrige gangene, spes. med hensyn til kvalmen.

Nå skal jeg forsøke å kose meg meg magen og håper at min datter på 9 år skal få en søster eller bror og at min mann skal få sitt første biologiske barn.

Lykke til alle dere andre! Har lest mange av innleggene deres selv om jeg ikke har klart å vært aktiv her selv denne gangen. Jeg tenker på dere og XXX-er alt for at flere følger etter!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye ! Håper egget ditt holder seg godt på plass denne gangen.

Det gode med din historikk, er at MA og SA ikke har samme årsak. Dermed er det i alle fall ikke "systemfeil" som gjør at du har mistet - bare uflaks. Da er det mest sannsynlig at det går bra denne gangen.

Lykke til videre - vi følges kanskje !

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye ! Håper egget ditt holder seg godt på plass denne gangen.

Det gode med din historikk, er at MA og SA ikke har samme årsak. Dermed er det i alle fall ikke "systemfeil" som gjør at du har mistet - bare uflaks. Da er det mest sannsynlig at det går bra denne gangen.

Lykke til videre - vi følges kanskje !

Klem

Gratulerer så mye luckyto!!!! Denne gangen sitter det som limt :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye ! Håper egget ditt holder seg godt på plass denne gangen.

Det gode med din historikk, er at MA og SA ikke har samme årsak. Dermed er det i alle fall ikke "systemfeil" som gjør at du har mistet - bare uflaks. Da er det mest sannsynlig at det går bra denne gangen.

Lykke til videre - vi følges kanskje !

Klem

Hei tillajo :o)

Vi ligger ganske likt i løypa vi :) Klarer du å slappe av? Kjenner meg ganske bekymra desverre.

Jeg ble utredet ved en mengde blodprøver etter siste SA. De viste at ingen ting var iveien. Så det er som du sa til meg kun uflaks. Synes bare det er så dårlig gjort at slik uflaks skal ramme oss som har gått igjennom så mye for å bli gravide....

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten!

Denne gangen går det mest sannsynlig bra! Jeg er også gravid nå etter 5 IVF forsøk og flere aborter. Hittil har alt gått veldig bra. Har hatt et uproblematisk svangerskap og er 34+4 uker.

Kos deg meg magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med graviditeten!

Denne gangen går det mest sannsynlig bra! Jeg er også gravid nå etter 5 IVF forsøk og flere aborter. Hittil har alt gått veldig bra. Har hatt et uproblematisk svangerskap og er 34+4 uker.

Kos deg meg magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tillajo :o)

Vi ligger ganske likt i løypa vi :) Klarer du å slappe av? Kjenner meg ganske bekymra desverre.

Jeg ble utredet ved en mengde blodprøver etter siste SA. De viste at ingen ting var iveien. Så det er som du sa til meg kun uflaks. Synes bare det er så dårlig gjort at slik uflaks skal ramme oss som har gått igjennom så mye for å bli gravide....

Klem

Ja, det er urettferdig at uflaks skal ramme oss sånn når vi har strevet så lenge. Jeg hadde også en MA på vårt første forsøk, og jeg var ganske langt nede etterpå. Da jeg ble gravid igjen, var jeg livredd for at det skulle skje igjen. Fikk heldigvis masse UL fra uke 7-13, og det hjalp veldig.

Denne gangen er jeg ganske avslappet - utrolig nok. Jeg kjenner en del symptomer allerede, og det gjør meg roligere. Den gangen det gikk galt, hadde jeg nesten ingen symptomer. Nå er jeg så trøtt så jeg sovner både her og der, har masse ekstra utflod, og kjenner masse strekninger og slikt i magen. Og på torsdag er det UL ! :)) Tre dager til, så......

Vi får følges videre. Krysser fingrene for at alt går fint med oss begge.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er urettferdig at uflaks skal ramme oss sånn når vi har strevet så lenge. Jeg hadde også en MA på vårt første forsøk, og jeg var ganske langt nede etterpå. Da jeg ble gravid igjen, var jeg livredd for at det skulle skje igjen. Fikk heldigvis masse UL fra uke 7-13, og det hjalp veldig.

Denne gangen er jeg ganske avslappet - utrolig nok. Jeg kjenner en del symptomer allerede, og det gjør meg roligere. Den gangen det gikk galt, hadde jeg nesten ingen symptomer. Nå er jeg så trøtt så jeg sovner både her og der, har masse ekstra utflod, og kjenner masse strekninger og slikt i magen. Og på torsdag er det UL ! :)) Tre dager til, så......

Vi får følges videre. Krysser fingrene for at alt går fint med oss begge.

Klem

Hei igjen tillajo :o)

Jeg savner kvalmen jeg .... Sikkert bare tull. Jeg har mange andre sympt. men kvalmen er på en måte mer håndfast...:)

Hvor langt er du på vei når du tar ul.en og regner du termin fra 14 dager før uthenting eller innsetting???

Lykke til torsdagen. Skal tenke på deg. Hold oss oppdatert er du snill.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...