Gå til innhold

jente sjekker opp jente


Gjest haiba

Anbefalte innlegg

hvordan ville dere jenter reagert hvis en jente la an på dere?

jeg er veldig betatt av ei jeg danser sammen med(jeg er bifil), men vet ikke om jeg tør si noe til henne, det er jo et veldig følsomt område...kan jo godt være hun blir sint eller får vemmelser...

hvordan ville dere reagert?og hvordan skulle jeg isåfall gå fram?hva skulle jeg si??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg har nok ingen interesser i den retning, men hadde syntes det var morsomt om en jente hadde prøvd å sjekke meg opp. :o)

Var ute for et lignende tilfelle for noen år siden. Jeg ble overrasket og reagerte med å trekke meg bort, hun ble veldig flau etterpå og forsøkte å bortforklare det.

I det tilfelle ble vi uvenner i etterkant.

Tror jeg ville være forsiktig med å forsøke deg på ei jente slik. Forsøk heller å prate med henne eller spør hva hun tenker om bifile/homofile.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kan bare fortelle hva jeg ville gjort...eller har gjort for det har skjedd meg et par ganger...

Jeg ville høflig si ifra at jeg ikke liker jenter på den måten, beklage og ønske deg fortsatt fin kveld.

Hadde du alikavel kastet blikk ol. hadde jeg trekt meg et stykke unna :)

Vær varsom med hvordan du trår denne stien så lenge du ikke vet på hvilken måte hun foretrekker intimlivet sitt.

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har skikkelig uflaks er hun homofob slik som meg. Og blir altså vettskremt om jenter vil leie og klemme og slik. (Prøver å komme over dette men...)

Om du i tillegg danser med henne er jo dette litt dumt, da du vil se henne igjen hver gang på dansen.

Ville nok foretrukket om du ba meg med på cafe og vi ble venner jeg. Og så kanskje at du fortalte meg om legningen din eksempel? Eller fisket om min? Da ville jeg jo fortalt meg om samboeren min, og du ville skjønt at det var null vits å sjekke meg opp.

Men jeg hadde sikkert syntes det var gøy å ha ei lesbisk venninne altså, bare hun ikke klådde så fælt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har skikkelig uflaks er hun homofob slik som meg. Og blir altså vettskremt om jenter vil leie og klemme og slik. (Prøver å komme over dette men...)

Om du i tillegg danser med henne er jo dette litt dumt, da du vil se henne igjen hver gang på dansen.

Ville nok foretrukket om du ba meg med på cafe og vi ble venner jeg. Og så kanskje at du fortalte meg om legningen din eksempel? Eller fisket om min? Da ville jeg jo fortalt meg om samboeren min, og du ville skjønt at det var null vits å sjekke meg opp.

Men jeg hadde sikkert syntes det var gøy å ha ei lesbisk venninne altså, bare hun ikke klådde så fælt...

...bø! du har nettopp gitt svar til en lesbisk dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...