Gå til innhold

medisiner


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hva skal jeg gjøre nå da. har prøvd remeron. har nettopp begynt med zoloft. Men angsten er like stor. Og så blir jeg kvalm av den. Og sover minimalt også av den. vanlige bivirkninger sier legen. jaja.

Noen her inne som har erfaringer med at zoloft avflater følelsene? og hvilke andre bivirkninger kan den ha?

Tar altfor mye sobril sånn som det er nå. Orker ikke være så anspent og puste så dårlig at jeg blir kvalm. Så jeg tar sobril.

Men hadde det da ikke vært bedre at jeg bare fikk xanor? Ingenting annet hjelper. Men de mener jeg er så ung og de vil ikke at jeg skal bli avhengig.

jaja...slik det er nå så,...

skal jeg gi zoloft en sjanse? Hvis den har som virkning at man blir mer oppgira så er ikke den noe for meg. jeg er nok oppgira i meg selv som det er.

noen tips??

takknemlig for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du nettop har begynt med Zoloft, er det for tidlig å si om den vil virke eller ikke. Min erfaring er at virkning mot angst ikke kommer momentant, men kommer "snikende" over lang tid, kanskje flere måneder. I mens er det mulig du må ha doseøkninger. Bivirkninger er normalt de første 2-3 ukene, så det må du bare holde ut, og ha tålmodighet (lett å si...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...